    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: (spory OT) Słucham właśnie Hejnału na Jedynce PR...
    Date: Sat, 30 Jan 2016 10:24:39 +0100

    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" <g...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:n8gjg8$3l5$1@news.vectranet.pl...

    > Dźwięk. Przez kilka ładnych miesięcy w południe słychać było ten (po
    > którym normalnie następuje hymn narodowy, a nie hejnał):
    >
    > https://drive.google.com/file/d/0B9IGGFxcRfxONUdFREt
    MaUFPRlE

    O żesz... (zaraz wyjaśnię)

    > Zamiast tego:
    >
    > https://drive.google.com/file/d/0B9IGGFxcRfxOdTVnWXB
    uU0ZqU2s

    No, ten jest OK.

    Pierwszy bambam, to (tak kiedyś w radio powiedzieli), że to bicie zegara z
    wieży zamkowej w... Warszawie.
    Słusznie więc Krakusy byli wkurwieni, o ile radio powiedziało prawdę.
    No, drugi wiadomo, to jest ten, co ma być.
    Jak mi się uda, to szerzej się wsłucham w transmisję hejnału i może coś
    wyłowię... Bo ostatnio coś wrażenie mam, że bambam jest cichszy, niż IMHO
    powinien być. Szybkość powtarzania już odpuszczę, mam tylko nadzieję, że
    strażok ręcznie ciągnie za uchwyt, to uznam wtedy za improwizację.
    No, to dla równowagi, może carillon z Gdańska, tylko który? :)
    BTW. Pamięta ktoś jeszcze dwa katowickie młoteczki?
    https://www.youtube.com/watch?v=RIZcNkNi4FY jest 1:25. Kiepskiej jakości,
    ale myślę, że kto pamięta, to rozpozna. Pamiętam oryginalny dźwięk, był dużo
    lepszej jakości. Nawet telewizja kiedyś te młoteczki pokazała.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.