eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklesportster 883 vs. 1200Re: sportster 883 vs. 1200
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Laphroaig <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: sportster 883 vs. 1200
    Date: Sun, 19 Jul 2009 11:00:32 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 66
    Message-ID: <h3unbh$f9h$1@news.onet.pl>
    References: <h3t1i1$bn3$1@news.onet.pl> <h3t2ro$ejn$1@news.onet.pl>
    <h3t3lm$gcc$1@news.onet.pl> <h3tlca$n94$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-5db0c3b8.sileman.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1247994033 15665 93.176.195.184 (19 Jul 2009 09:00:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jul 2009 09:00:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Macintosh/20090605)
    In-Reply-To: <h3tlca$n94$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:605192
    [ ukryj nagłówki ]

    Kuczu wrote:

    > Tanio, kurde, podejrzanie tanio.

    Historia tego moto jest taka, ze ktos go kupil i po polowie sezonu
    wymienil za rozliczeniem w salonie na Street Bob'a. Widac nie spelnial
    jego wymagan. A chyba byl kupowany za czasow slabego euro wiec kupl tego
    sporciaka bardzo tanio. I w sumie w pln'ach niewiele stracil zostawiajac
    go za te 25k. A widac zalezalo mu sprawnie przeprowadzonej akcji
    wymiany moto.


    > V-Rod jest dziwny. To takie niewiadomoco. W sumie to oprocz znaczka niec
    > go nie laczy z reszta.

    Zdaje sobie z tego sprawe. Jak go zobaczylem w 2003 to mi sie bardzo
    niepodobal. Wtedy bylem na etapie softtail i dyna. No ale teraz sie
    zestarzalem i bardziej mnie kreci ten v-rod. Chociaz Rocker C tez mi sie
    podoba :)


    > Aaa. W ubieglym roku mialem u siebie roczniowego VRSCA z Angolii. Byl w
    > sumie niewiele drozszy od tego Sporciaka. A technicznie i wyposazeniowo
    > nie bylo mu co zarzucic. Fakt ze teraz na rynku jest sporo smiecia
    > sprowadzonego z USA.Aczkolwiek mozna spotkac niezle rodzynki.

    Zdaje sobie z tego sprawe, ale to trzeba sie obracac w tym biznesie, byc
    na biezaco, sledzic rynek zeby cos wylapac. Natomiast ja, bedac poza tym
    biznesem, musze zaplacic za jakas tam gwarancje kupienia pewnego moto :(.

    > bym bral StreetRoda. Fajne zawieszenie i takie tam...

    Tez byla do kupienia uzywka w salonie HD. Ale ze wzgledu na kolano
    (uszkodzone kiedys na nartach) pozycja na streetrod'zie mi nie pasuje.
    Musze miec nogi do przodu ;)


    > No wlasnie V-Rod to daleki jest od klasycznych V2 tej firmy.

    Ale v-rod bylby pogodzeniem milosci do marki i do dragsterow :)
    A sporciak pozwolilby mi przez dwa sezony posmakowac ducha prawdziwego
    HD :)



    >> ze w 2.5k moge sie zmiescic.
    >
    > O fuck.

    za duzo, za malo? Facet bez zagladania w cenniki powiedzial, ze wydechy
    zaczynala sie od 1.8k, potem, 2k, 2.2 k i cos kolo tego. Tak wiec z
    wymiana 2.5k


    > Sprzedac poki jest cos wart.

    Tez juz dojrzalem do tego :)

    Dzieki za rady :)


    --
    pozdr
    Laphroaig
    dragstar 650

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: