    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: sportster 883 vs. 1200
    Date: Sun, 19 Jul 2009 01:20:27 +0200

    Laphroaig pisze:

    > 25k, 2008r. 300km, przesuniete podnozki do przodu, kupiony w polskim
    > salonie

    Tanio, kurde, podejrzanie tanio.

    > Zdecydowanie wole v-roda :).

    V-Rod jest dziwny. To takie niewiadomoco. W sumie to oprocz znaczka niec
    go nie laczy z reszta.

    > z tego co obserwuje na allegro to z 10k musialbym dolozyc (do wspomnianych 25k) i
    mam obawy, czy za te pieniadze
    > sztuka bylaby "nowka, nie smigana" :)

    Aaa. W ubieglym roku mialem u siebie roczniowego VRSCA z Angolii. Byl w
    sumie niewiele drozszy od tego Sporciaka. A technicznie i wyposazeniowo
    nie bylo mu co zarzucic. Fakt ze teraz na rynku jest sporo smiecia
    sprowadzonego z USA.Aczkolwiek mozna spotkac niezle rodzynki. Czesto
    swietnie wyposazone. Amerykaniec kupuje nowe moto i od razu kaze je
    doposazyc. U nas to rzadkosc. Gdybym ja mial kupowac cos z serii VRSC to
    bym bral StreetRoda. Fajne zawieszenie i takie tam...

    > to mnie nie martwi. Gdy zaczynalem zabawe z moto to zalozylem, ze celem
    > bedzie HD :)

    No wlasnie V-Rod to daleki jest od klasycznych V2 tej firmy.

    > no fakt, byl to custom. Czyli nie powinno byc az tak zle jak w tym
    > testowanym

    Akurat amory to nie problem. Mnostwo jest tego na rynku.

    > Az tak zle z ta wymiana? w serwisie HD (bo tam on stoi) powiedzieli, ze
    > w 2.5k moge sie zmiescic.

    O fuck.

    > :), :) wiedzialem, ze to powiesz :).

    Bo tak naprawde to DS650 jest takim motocyklem raczej dla poczatkujacego
    fana cruiserow. Szybko rozczarowuje, nawet tych malo wprawnych jezdzcow.

    > Ale to tez jest argument na to, ze czas juz cos z tym DS'em zrobic.

    Sprzedac poki jest cos wart.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!