    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 9 Feb 2013 02:00:25 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: spłaty należności mandatowych- ciśnienie Wojewody
    <kf0118$2a9$1@node1.news.atman.pl>
    <l...@4...net>
    <51140f3f$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <1r4c16gwqajbp.7teea5yyvsuf$.dlg@40tude.net>
    <51142e50$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1302082109500.2696@quad>
    <51157958$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>

    On Fri, 8 Feb 2013, Artur Maśląg wrote:

    > Bo ponieważ?

    Masz niżej.

    > Wiesz, ja czekam aż kiedykolwiek przedstawisz swą
    > opinię w wielu kwestiach, a nie tylko będziesz się
    > bawił w analizę opinii innych ludzi.

    Po co, skoro przedstawiono bardzo dobrą opinię?
    Jest jakiś zakaz popierania stanowiska Tomasza, szczególnie
    jeśli Tobie to nie pasuje?

    > Jeżeli pozwalają i są ekonomicznie uzasadnione?

    Oczywiście.
    Napisz, że *dziś* sfilmowanie czegokolwiek stanowi problem
    ekonomiczny i będziemy mieli jasność.

    > Do czego się odnosiłeś to jeszcze pamiętasz? Strzelasz na oślep.

    Nie traktowałem "nie ma FR" jako "nie ma radaru".
    Nie sądzę, aby taka była intencja Tomasza.

    pzdr, Gotfryd