  • 11. Data: 2005-05-19 17:18:47
    Temat: Re: specjalista 2
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Radoslaw HORODNICZY pisze:

    > to moze skup sie na samym ataku i jego eliminacji a nie zasmucaniu
    > nas twoimi walkami z tpsa :>

    Myślisz, że tego nie robię? ;)

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 12. Data: 2005-05-19 20:58:12
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <xman_(no-spam_remove_it)_@cxt.pl> napisał w
    wiadomości news:d6huoa$s22$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Twoje nieudolne zmagania malo maja wspolnego z tematyka grupy,
    > wiec zostaw je dla siebie.
    >
    > Zglos fakt na policje co pewnie nic nie da albo radz sobie sam :>

    Ma zgłosić na policję fakt, że w Polpaku pracują niezbyt kumaci
    "specjaliści"? Przecież Neas nie żalił się tutaj na atak DoS
    tylko na konsultantów Polpak.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 13. Data: 2005-05-19 21:43:21
    Od: fakir <m...@w...mikrus.pw.edu.pl>

    Radosław HORODNICZY napisał(a):
    > Twoje nieudolne zmagania malo maja wspolnego z tematyka grupy,
    > wiec zostaw je dla siebie.

    niedługo na tej grupie nie będzie o czym pisać..
    Jak czytam niektóre wątki to mam takie wrażenie ze strach się odezwać bo
    zaraz ludzie, którzy nie mają o czym pisać zaczynają strofować innych,
    pisząc przy tym swoje mądrości z których jasno wynika, np jak bardzo
    nędznym dostawcą internetu jest TP. Zapominając ze sieć wspomnianego
    operatora stanowi całkiem spory procent polskiego internetu.
    Trochę pokory panowie...
    Panie Radosławie, tak samo swój komentarz mógł pan zachować dla siebie,
    działa to w obie strony.

    --
    pozdrawiam
    Michał Bedyński

  • 14. Data: 2005-05-19 22:05:11
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl>

    > Trochę pokory panowie...
    > Panie Radosławie, tak samo swój komentarz mógł pan zachować dla siebie,
    > działa to w obie strony.

    A czy myslisz ze ta gurpa jest Dziennikiem zazalen na pojedyncze osoby z
    TPSA?
    Ja osobiscie ma kupe lacz na Dolnym Slasku i mam bardzo dobre wrazenia
    jesli chodzi o TPSA i CST (polpak) Jak czlowiek ma problem to nei ch
    reklamuje,
    niech poda ich do sadu, etc, mnie i pewnie wiele innych osob malo obchodzi
    kto w tpsa odebral telefon i co tam powiedzial.

  • 15. Data: 2005-05-19 22:25:24
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> napisał w wiadomości
    > A czy myslisz ze ta gurpa jest Dziennikiem zazalen na pojedyncze osoby z
    > TPSA?

    Tyle że te pojedyncze osoby w opisywanej sytuacji nie reprezentują
    siebie, lecz właśnie TP.

    > Ja osobiscie ma kupe

    To niech się uda do WC, bo to NTG.

    > niech poda ich do sadu, etc,

    ...i na policję, co sugerowałeś w poprzednim poście.
    Gratuluję poczucia humoru! :-)

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 16. Data: 2005-05-19 22:28:01
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    fakir <m...@w...mikrus.pw.edu.pl> wrote:

    > niedługo na tej grupie nie będzie o czym pisać..
    Neas moim zdaniem nie ma racji. Przyczepił się tego polpaka i męczy.
    Polpak jaki jest każdy wie, za określone pieniądze można oczekiwać
    usługi na danym poziomie i tego nie przeskoczysz. Można kupić
    łącze u kogoś innego.;-) Zresztą, z chęcią poznam nawę operatora,
    którego pracownik z uśmiechem założmi mi codziennie kilkaset acl
    na routerze na src IP, na dodatek zapewne samemu zgadując o jakie
    IP chodzi.

    Neas, taka rada. Wybierz sobie jakieś IP i tylko z niego wchodź na IRC.
    Najlepiej jak na tym IP nic nie będzie, najlepiej stateful FW z dropem
    na wszystko. Przez SSH można łączyć się na główny IP serwera. Na przyszłość,
    przypadku ataku DoS, spokojnie będzie można zablokować konkretne porty.
    I zostaw biednego polpaka w spokoju. Po prostu oczekujesz zbyt dużo, płacąc
    pewnie jakieś 600 zł/Mbit. Serio ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 17. Data: 2005-05-19 22:43:03
    Od: fakir <m...@n...ma.pl>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):

    > A czy myslisz ze ta gurpa jest Dziennikiem zazalen na pojedyncze osoby z
    > TPSA?

    Oczywiście nie jest.. ale mnie nie chodzi o to czy ten post był na temat
    czy nie.. chodzi mi o komentarze strofujące autora ze NTG i sposób w
    jaki są pisane ... czemu ma to służyc..??

    --
    pozdrawiam
    Michał Bedyński

    "...reszta jest milczeniem"
    Hamlet

  • 18. Data: 2005-05-19 23:31:31
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

> [...]
    > którego pracownik z uśmiechem założmi mi codziennie kilkaset acl
    > na routerze na src IP, na dodatek zapewne samemu zgadując o jakie

    Po 1 powinien takie coś filtrować może nawet już na routerach brzegowych.
    Wykrycie tcp-syn floodu i innych powszechnie stosowanych metod (D)DoSowania
    jest bardzo łatwe. Po 2 -- zgadując? Przecież oni mają nawet lepszy pogląd
    na sytuację, bo do mnie (ze względu na zwężenie łącza) dochodzą tylko
    fragmenty (D)DoS-u i tylko fragmenty mam w logach.

> [...]
    > na wszystko. Przez SSH można łączyć się na główny IP serwera. Na
    > przyszłość, przypadku ataku DoS, spokojnie będzie można zablokować

    To by było zbyt proste. Oni niemal zawsze atakują ip:port na którym stoi ssh
    czyli podstawowa usługa na tym serwerze do której mają dostep klienci.

    > I zostaw biednego polpaka w spokoju. Po prostu oczekujesz
    > zbyt dużo, płacąc pewnie jakieś 600 zł/Mbit. Serio ;-)

    Przeciętny PC z linuksem poradziłby sobie z filtrowaniem większości ataków
    dla kilkuset przeciętnych łącz.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 19. Data: 2005-05-19 23:34:18
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Radoslaw HORODNICZY pisze:

    > A czy myslisz ze ta gurpa jest Dziennikiem zazalen na pojedyncze osoby z
    > TPSA?

    Nie składam zażaleń na pojedyncze osoby tylko piszę o skrajnym braku
    kompetencji który można tam zaobserwować. Jest to zdecydowanie bardziej TG
    niż kolejne pytania o ISP gdzieśtam, nie mówiąc już o zupełnie
    off-topikowych wątkach.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 20. Data: 2005-05-19 23:37:55
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Neas <n...@n...invalid> wrote:
    <CIACH>
    > To by było zbyt proste. Oni niemal zawsze atakują ip:port na którym stoi ssh
    > czyli podstawowa usługa na tym serwerze do której mają dostep klienci.
    Wszak ssh można zabindować na konkretne IP. Niekoniecznie na to, z którego
    wchodzisz na IRC. Skąd będzie wiadomo, że jest to ta sama maszyna?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki