  • Data: 2013-11-11 20:27:51
    Temat: Re: [spamik] obudowa ATX
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gadacz wrote:

    > jak czytam takie pierdoły, to mnie skręca.
    > Jaki kur.a rezonans?!
    >
    > Ja mam w swojej puszce 6 dysków
    > i jakoś niespecjalnie je słyszę.
    > Może masz jakieś badziewie sprzed dekady,
    > które chodzi jak wydymana kur.a. To pewnie rezonans ten jest.
    >
    > Nie dość, że ta obudowa jest badziewna stara
    > i nijaka, nie wspomnę, że brzydka (to kwestia gustu)
    > to jeszcze śmiecie komentować, czy jest cicha.
    >
    > Kup sobie jeden z drugim obudowę za 1k zł
    > skoro wszystko Wam brzęczy, to pewnie teraz nie będzie.
    > Może pomyśl o pasywnej...
    >
    > japierdole!
> [...]

    mam taką - może trochę starszy model bo inaczej są wejścia u góry
    http://proline.pl/?n=obudowa-cooler-master-cm-690-ii
    -advanced-rekomendowana
    kosztowała mnie parę lat temu 350zł bez zasilacza to chyba nie mało
    jak na obudowę
    to chyba nie moja wina że producenci dysków ich nie wyważają i jak
    siedzą 2 to fale się nakładają

    jeffrey

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.