  • Data: 2005-09-22 07:51:01
    Temat: Re: spadek wydajności p2p w sieci futuro?
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <dgsjfd$cqo$1@81.210.34.134> kamil kapturkiewicz napisał(a):

    > potwierdzam, po miesiacu powiedzielismy PF doniewidzenia. tragiczna
    > porazka. lmds moze i sie nadaje ale nie dla isp. kompletnie sie nie
    > wywiazli z umowy, dlatego zerwali dwunasto-miesieczna umowe po miesiacu.
    > sami technicy stwierdzili, ze jak dalej PF bedzie pchalo w LMDS to
    > pojda z torbami jak formus. formus po korym kupuja sprzet od komornikow ;]

    Formusz poszedł z torbami nie dlatego że oferowali dostęp przez LMDS'a.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+