eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipspadek wydajności p2p w sieci futuro?Re: spadek wydajności p2p w sieci futuro?
  • Data: 2005-12-11 10:20:00
    Temat: Re: spadek wydajności p2p w sieci futuro?
    Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dfrja2$dhk$1@atena.e-wro.net...
    >W artykule <dfrf0m$16p$1@inews.gazeta.pl> Mateusz Swatek napisał(a):
    >
    >> no i zmiana tranzytu do TP z futuro na inne lacze skutkuje 2 krotnym
    >> wzrostem zapotrzebowania na lacza
    >> a mialo byc tak pieknie jak zaczeli kupowac bezposrednio, a nie przez
    >> atmana ...
    >
    > futuro chyba od zawsze mialo bezposredni styk z tp.

    Futuro ???

    Firma gorsza i bardziej niekompetentna od TPSA.
    Moze w TPSA dostaje sie lacze niegwarantowane w 100%, ale przynajmniej
    działają wszystkie
    usługi tak samo. Ostatnio byłem w szoku, zmieniałem w jednej firmie łącze
    podstawowe z Futuro na TPNET. Komfort korzystania jest teraz
    nieporównywalny. Ten ich styk z TPNET bardziej nie działa niż działa...
    Crowley ma styk poprzez ATMana i działa to o wiele lepiej. A pakiety icmp
    zawsze można priorytetować.
    Może naiwny przykład, ale wystarczy sobie "poskakać" pod dużych portalach. W
    Futuro się po prostu czeka, aż strona zacznie się ładować np. 1 - 2 sekundy
    od momentu rozwiązania adresu IP hosta. A w TPNET tak jak w CDP - klik,
    rozwiązanie nazwy i nawet nie wiadomo, kiedy strona jest juz w większości
    załadowana.
    W większości, bo pomijam zjawiska takie jak połączenia z "ad" serwerami
    (liczniki, statystyki).
    Do tego drugie łącze 2 mbity z Crowley. Oczywiście obie usługi z BGP.

    Rzeczywiście ostatnio Futuro po prostu zdycha, a może nie tylko ostatnio :D
    Wiadomo - dzięki kolejkowaniu p2p można zaoszczędzić mnóstwo przepływności -
    firma
    sobie radzi jak może :-)

    A panowie w "Helldesku" zawsze będą mówić wg spisany regułek z kartki obok
    - 'gdy klient się spyta o p2p, powiedz: "nie - my nie tniemy" :-) No i tak
    mówią.
    Kiedyś jak miałem probleny powiedzieli mi "Pan zakłóca pracę naszego
    helpdesku" i gość odłożył słuchawkę :-) <-- W taki sposób rozwiązują
    problemy, które są dla nich drażliwe.

    pozdrawiam

    Piotr 'ares' Siwicki


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: