  • Data: 2021-09-12 21:42:02
    Temat: Re: spadek napięcia - możliwe rozwiązania
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr,

    Sunday, September 12, 2021, 11:15:13 AM, you wrote:

    [...]

    > A to ciekawa decyzja, bo krzemowe z serii lepszych (tj. SuperJunction)
    > bywają w detalu droższe niż SiC o porównywalnym V_DS/R_DS_ON. A jak się
    > już weźmie ten węglik, to się liczba możliwości znacznie powiększa ze
    > względu na małe Q_OSS. CO zdecydowało o wyborze? Łatwość sterowania?

    Dostępność.

    > Do tego dochodzi ripple cancellation i efektywnie podwójna częstotliwość
    > pracy. Ech, zazdroszczę, sterowanie prostownikiem synchronicznym w PSFB
    > to bajka w porównaniu z LLC: włącza się go z kluczami po pierwotnej, ale
    > nie wiadomo, kiedy go wyłączyć. :(

    Wiadomo - trzeba użyć kontrolera, który ma to zaszyte - UCC28950 i
    kolejne. Infineon ma też swoje.

    > 3C95 ma niższe, ale przy tej częstotliwości to mała różnica.

    Przy tej częstotliwości, w zakresie 70-110°C identyczne a 3C94 jest
    tańszy i łatwiej dostępny. Ze względu na oczekiwanie wysokiej
    sprawności, nie była przewidywana praca w wyższej temperaturze..

    Brakuje mi lajków w newsach ;)

    --
    Best regards,
    RoMan