  • 11. Data: 2016-12-11 20:21:28
    Temat: Re: spada prędkość internetu z routerem [cross]
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    uwazaj bo na ciebie doniesie do admina newsów oczekujac bana...

  • 12. Data: 2016-12-11 22:49:04
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-12-11 18:32, rs wrote:
    > Dzieki, ale gdzie?

    nie wiem, nie mam, moze jest jakis telnet albo ssh?
    qos gdzies w ustawieniach sieciowych
    ctf moze nie byc

    iWAN/
    > Tomato na E2000 degraduje porty ethernet do 100mbps, więc sobie

    probowales jakies z ostatnich czy cos starego?

    ogolnie to zbyt mocny sprzet nie jest wiec moze byc roznie

    https://openlinksys.info/forum/viewthread.php?thread
    _id=20506

    > odpuściłem. Na E3000 nie próbowałem. <rs>

    ja bym je oba sprzedal i kupil za ta kase asusa rt-66u, na oficjalnym
    sofcie bedzie nawet z lekkim zapasem, ew. szukaj czegos na armie, wrzuc
    tomato i zapomnij o sprzecie na nastepnych pare lat

  • 13. Data: 2016-12-12 00:49:20
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "rs" napisał:

    > Od providera dostaję średnio 230mbps. Tyle jest jeśli mierzę prędkość na
    > komputerze podłączonym bezpośrednio do modemu providera. Kiedy wpinam do
    > modemu router i do niego komputer, prędkość spada do 160-180mbps.

    Można spytać jakie zadanie ma spełniać ten router?

    Pzdr

  • 14. Data: 2016-12-12 01:49:50
    Temat: Re: spada pr?dko?? internetu z routerem [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 12/11/2016 6:49 PM, Kamil wrote:

    > Można spytać jakie zadanie ma spełniać ten router?

    Oczywiście. <rs>

  • 15. Data: 2016-12-12 22:38:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-11 o 20:07, rs pisze:
> [...]
    mbps to chyba Mb/sek.
    Na kadym portalu inaczej pokazują i człowiek nie może się polapać.

    To moje poł:

    UPC:
    Oczekiwana 100 Mb/s

    Rzeczywista 65,34 Mb/s

    Ocena połączenia
    Prędkość pobierania

    Prędkość wysyłania
    8 Mb/s

    9,72 Mb/s
    netmeter.pl

    Wynik testu, 12.12.2016 22:28
    Pobieranie (download) (Wyższy jest lepszy)
    63,9 Mbit/s
    Ty
    UPC Polska Sp. z o.o.
    Poland
    Świat
    Wysyłanie (upload) (Wyższy jest lepszy)
    10,1 Mbit/s

    --
    animka

  • 16. Data: 2016-12-13 20:52:27
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-12 o 22:38, Animka pisze:
    > mbps to chyba Mb/sek.
    > Na kadym portalu inaczej pokazują i człowiek nie może się polapać.
    > (...)

    Nie o to chodzi.

    Mała literka "m" to mili, duża litera "M" to mega.
    Małe "b" to bit, duże "B" to bajt.

    Natomiast prędkości można wykazywać zarówno w bps jak i Bps. Ważne, aby
    nie mylić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2016-12-14 00:22:56
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 12/13/2016 2:52 PM, Adam wrote:

> [...]
    > Małe "b" to bit, duże "B" to bajt.
    >
    > Natomiast prędkości można wykazywać zarówno w bps jak i Bps. Ważne, aby

    jakkolwiek prawdę mówisz, to na grupie dotyczącej sieci komputerowych, a
    tym bardziej w wątku dotyczącym transferów, zwracanie uwagi na M vs. m,
    tym bardziej, kiedy nie idzie za tym żadna merytoryczna treść prowadząca
    do rozwiązania problemu. dokładnie wiadomo o co chodzi. no chyba, że
    ktoś naprawę czytając mbps myśli o mili bitach, ale to już nie mój problem.
    btw. moja uwaga nie jest kierowana do ciebie. <rs>

  • 18. Data: 2016-12-14 09:00:40
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 04:29, rs pisze:
> [...]
    > ustawień dotyczących przekierowań i zabezpieczeń itp.
    > Co może być przyczyną utraty prędkości w takim setupie? Co mogę

    Z ciekawości co za karta sieciowa, jakiś soft do niej?
    U mnie zawala prędkość jeden V w ustawieniach karty który przydziela
    dynamiczny podział pasma czy jakoś tak (ogólnie trzeba to wyłączyć).

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 19. Data: 2016-12-14 10:21:24
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "rs" napisał:

    > Oczywiście.

    Nie dość, że nie potrafisz właściwie używać jednostek (m/M) to jeszcze
    rżnieśz cwaniaczka. A z Twoich wpisów wynika, że jesteś raczej cienki.

    Świadczy o tym min.:

    "zwracanie uwagi na M vs. m, tym bardziej, kiedy nie idzie za tym żadna
    merytoryczna treść prowadząca
    do rozwiązania problemu. dokładnie wiadomo o co chodzi."

    Takie podejście znamionuje kogoś nieuporżądkowanego logicznie.

    BZPZDR

  • 20. Data: 2016-12-14 10:28:04
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-12-12 o 00:49, Kamil pisze:

    > Można spytać jakie zadanie ma spełniać ten router?

    Strzelam (z dużym prawdopodobieństwem że celnie) że router ma robić to
    co robi większość ruterów domowych czyli SNAT.

    --
    pozdrawiam
    Piotr