  • 451. Data: 2012-10-21 20:10:46
    Temat: Re: sortowanie
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-10-21, slawek <h...@s...pl> wrote:
    > Ciekawe - jednak chyba Warszawa - jakże Warszawiacy używają ładnie słowa
    > "prowincja". Rezydenci Krakówka są nieco bardziej obyci - więc stawiałbym na
    > Warszawiaka. Ale może być, że "prowincją" rzucają i we Wrocku. O tempera, o
    > Morales! LOL

    Nazwy mieszkańców miast piszemy małą literą ("warszawiak").

    Generalnie widać, że masz sporo niewyleczonych kompleksów, ale nie
    sądze, aby były efektem miejsca pracy (zakładam: Szczecin). Po prostu
    taki jesteś.

    pozdrawiam,
    PK

  • 452. Data: 2012-10-21 20:12:07
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-10-21, slawek <h...@s...pl> wrote:

    > A teraz co robisz?!

    Zarabia na Twoje granty. Tak jak te wszystkie "białe kołnierzyki"
    siedzące przy Excelu, których tak objeżdżasz przy każdej okazji.

    pozdrawiam,
    PK

  • 453. Data: 2012-10-21 20:18:57
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-10-21, slawek <h...@s...pl> wrote:
    > Dobre wychowanie i konformizm trochę nie pasują do bycia dobrym naukowcem.
    > Ci dobrze wychowani nigdy nie zadają kłopotliwych pytań, nigdy nie mają
    > wątpliwości, nigdy nie odzywają się przy starszych. Są - do pewnego
    > stopnia - geniuszami "miękkich umiejętności" - robią jakieś karierki - ale w
    > twardej nauce to nie wystarcza. I dlatego nie ma polskich uczelni w liście
    > 500 itd. itp.

    Poznałem w życiu kilku naukowców z "listy 500" (właściwie z top50)
    i kultury im nie brakowało. To chyba obala Twoją tezę, nie?

    A może polskich uczelni nie ma w top500 dlatego, że są wypełnione
    bucami? A może dlatego, że polscy naukowcy nie zajmują się nauką tylko
    klepią sobie skrypty "bo się fajnie pisze"?
    Któż to wie...

    pozdrawiam,
    PK

  • 454. Data: 2012-10-21 20:28:15
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-10-21, Edek Pienkowski <e...@g...com> wrote:
    > Coś tu nie gra, bo ja dużo uzywam aktualnie nowego Gnome i do Win 7
    > nie mogę się przesiąść bez zastąpienia większości nawyków. No i Win7
    > nie ma desktopu w Javascripcie (kilka razy się na coś uparłem i po
    > pierwszym zderzeniu dodanie gdzieś jakieś wybieralnej listy czy innego
    > elementu jest trywialne).

    W8 ma desktop w HTML5.

    > Potwierdzasz co do projektów OpenSource to co powiedziałem - obracasz
    > się wokół softu który znasz, a mówisz o tym, czego nie znasz. Jak

    Rzucę śmiałą tezą. Każdy obraca się wokół softu, który zna. Co o niej
    sądzisz?

    > Właśnie o tym mówię - zdarzyło ci się pracować tak z rok w poważnym
    > środowisku "tylko *NIX" (Win jako terminal może być)?

    Nie rozumiem tego pytania, a na różnych Linuxach pracuję od ~2000 roku.
    Co to jest "poważne środowisko"?

    pozdrawiam,
    PK

  • 455. Data: 2012-10-21 20:43:26
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2012-10-21, slawek <h...@s...pl> wrote:
    > Użytkownik "Roman W" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ad rem: ma być formuła w komórce (a nie makro!) dajmy na to A1. Reszta
    > arkusza pusta. I ta formuła ma wpisać w komórce B2, wcześniej zupełnie
    > pustej, wpisać "pierd" (tekst bez cudzysłowu).

    Aaaaale arkusz kalkulacyjny nie jest imperatywnym językiem
    programowania.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 456. Data: 2012-10-21 21:54:04
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "PK" napisał w wiadomości grup
    ..

    >Nazwy mieszkańców miast piszemy małą literą ("warszawiak").

    No to pojechałeś - nie będziemy cię lubieć w W-wie. LOL

  • 457. Data: 2012-10-21 22:38:52
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "PK" napisał w wiadomości grup
    ..

    >Poznałem w życiu kilku naukowców z "listy 500" (właściwie z top50)
    >i kultury im nie brakowało. To chyba obala Twoją tezę, nie?

    Wiem, płacisz za abonament i oglądasz telewizję. Dobre i to. W ten sposób
    też można poznać ciekawych ludzi. I to znacznie więcej niż kilku.

    Ale, tak z ciekawości - to co konkretnie robisz poza trollowaniem? Bo jak na
    człowieka "z górnej półki" masz zadziwiająco dużo czasu na dyskusje o niczym
    ze mną (tj. jakimś gimbusem).

    Nie lepiej napisać w Excelu kolejną pracę naukową i wysłać ją do Nature?

    Nota bene, zupełnie konkretne - i tym razem w temacie (sic!) - pytanie -
    jaki konkretnie algorytm sortowania jest zaimplementowany w Excel-u?

  • 458. Data: 2012-10-21 22:46:31
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "PK" napisał w wiadomości grup
    ..

    >W8 ma desktop w HTML5.

    Jak to zadziała gdy HTML5 zostanie zastąpiony przez HTML6 ? Będzie patch?
    Czy od razu całe W9?

    >Rzucę śmiałą tezą. Każdy obraca się wokół softu, który zna. Co o niej
    >sądzisz?

    De revolutionibus programmata.

  • 459. Data: 2012-10-21 23:01:15
    Od: Roman W <r...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 października 2012 18:21:51 UTC+1 użytkownik slawek napisał:
    > Użytkownik "Roman W" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Dobre wychowanie i konformizm trochę nie pasują do bycia dobrym naukowcem.

    Bzdura. Dorosnij czlowieku, bo nikt z toba nie bedzie chcial pracowac-dobrze ci
    radze. Najlepsi naukowcy jakcih znalem byli pelni kultury osobistej.

> [...]
    > twardej nauce to nie wystarcza. I dlatego nie ma polskich uczelni w liście

    Nie ma ich m.in. dlatego, ze w polskiej nauce jest tyle bucerii, co ludzi po
    prostu zniecheca.

    > I jeszcze drobiazg - zakładasz, że życie polega na zazdroszczeniu: "czego
    > mam ci zazdrościć?" Bez zazdrości i hejterstwa nie potrafisz żyć. To już
    > jest problem. Twój problem.

    Skleroza cie nie boli, jak widze? To ty wyjechales z teza ze ci czegos zazdroszcze, a
    ja sie spytalem czego mialbym.

    RW

  • 460. Data: 2012-10-21 23:02:24
    Od: Roman W <r...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 października 2012 18:05:01 UTC+1 użytkownik slawek napisał:
    > Użytkownik "Roman W" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A teraz co robisz?!

    Co innego.

    RW