  • 1. Data: 2009-01-22 19:01:12
    Temat: somfy passeo na elektroda.pl
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    witam

    czy ktos z grupy moglby zobaczyć moj post na elektrodzie o przepalonym
    układzie w sterowniku somfy passeo

    moze ktos doradzi lub postara sie pomóc.

    michal

  • 2. Data: 2009-01-22 21:06:17
    Temat: Re: somfy passeo na elektroda.pl
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

> [...]
    > układzie w sterowniku somfy passeo
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1204364.html
    >

    > moze ktos doradzi lub postara sie pomóc.

    Podaj nazwę miejscowości z której pochodzisz.
    Widać z twojej wiedzy, że jeśli zaczniesz naprawiać ten sprzęt, to może Ci
    się stać krzywda.
    Płytka pracuje pod napięciem sieciowym!
    Trzeba mieć miernik i ew. oscyloskop.
    Tutaj znajdziesz ludzi którzy Ci pomogą. Podjedziesz i ktoś Ci to naprawi.
    Jeśli chciałbyś się czegoś nauczyć, to lepiej będzie nie zajmować się na
    początku przetwornicami na 230V.
    Lepiej jest popatrzyć na metodę pracy jednego z kolegów.
    Jeśli nie jest uszkodzony ten scalak z naklejką to naprawa powinna być
    łatwa.

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 3. Data: 2009-01-22 23:37:02
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czy ktos z grupy moglby zobaczyć moj post na elektrodzie o przepalonym
    > układzie w sterowniku somfy passeo
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1204364.html

    jeśli to ostatnie zalanie spowodowało tylko zwarcie zasilania (i wybuch
    zielonego opornika) to pewne szanse są. Niestety płytka ogólnie jest w złym
    stanie, próchniała sobie w wilgoci od dłuższego czasu i jeśli była cała
    zawilgocona w czasie ostatniej awarii, to skończy się na śmietniku. Niestety
    tak jak Koledzy Ci radzą trzeba troszkę przy tym pogrzebać żeby, jeśli coś
    przeżyło, nie pogorszyć sprawy (nawet nie myśl o tym, żeby teraz "dla
    sprawdzenia" podłączać tam zasilanie).

    e.

  • 4. Data: 2009-01-23 11:57:15
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    entroper pisze:
> [...]
    > tak jak Koledzy Ci radzą trzeba troszkę przy tym pogrzebać żeby, jeśli coś
    > przeżyło, nie pogorszyć sprawy (nawet nie myśl o tym, żeby teraz "dla

    jestem w stanie zakupić cały nowy sterownik za ok 400zł
    warto naprawiać czy lepiej kupić nowy ?

    michał

  • 5. Data: 2009-01-23 12:24:54
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    > jestem w stanie zakupić cały nowy sterownik za ok 400zł
    > warto naprawiać czy lepiej kupić nowy ?
    Kolega chciałby się zapytać, czy znajdzie się ktoś na grupie, kto naprawi
    ten sterownik za ok. 200 zł.
    Kolego usrobo: proszę podać okolice, gdzie może Pan dowieźć ten sprzęt.
    Jak nikt chętny się nie znajdzie, to w końcu naprawimy go grupowo -
    zdalnie:-)

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 6. Data: 2009-01-23 12:26:41
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Sylwester Łazar pisze:
> [...]
    > Kolego usrobo: proszę podać okolice, gdzie może Pan dowieźć ten sprzęt.
    > Jak nikt chętny się nie znajdzie, to w końcu naprawimy go grupowo -

    śląsk
    okolice Rybnik-Racibórz-Jastrzębie Zdrój

    michał