  • 11. Data: 2010-05-03 17:17:55
    Temat: Re: soft pod Media Center
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 May 2010 18:34:00 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A z drugiej strony - czy to jest złe miejsce na takie dyskusje?

    Miejsce może jest i dobre. Ale musi zaczynać kolejny wątek? Nie może
    tego ciągnąć w jednym?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2010-05-03 17:24:13
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 3 May 2010 19:07:31 +0200, "Jingiel" <x...@x...pl> wrote:

    >..., a jak widać człowiek ma
    >problem z płytą główna, kartą graficzną, systemem, tunerami itd, itp. Usenet
    >to grupy dyskusyjne, a nie kompletne faq jak dobrać i skonfigurować sprzęt.

    problemem jest tylko to, ze nigdy nie zajmowalem sie tematyka tunerow
    tv, kartami graficzny pod TV (i dekodowanie sd/hd). Zanim zabiore sie
    do skladania swojego tego typu kompa, skorzystac z rad i doswiadczenia
    ludzi, ktorzy przez to juz przebrneli.

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2010-05-03 18:21:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.05.2010 16:49, a...@p...pl pisze:
    > myslalem jednak o jakims Linuxie, aby Billowi G. nie nabijac kabzy.>
    > A z jakim softem tego typu mieliscie juz do czynienia?

    mythdora, mythubuntu, MMS, GeeXbox, freevo

    elisa, mythtv

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 14. Data: 2010-05-03 18:22:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.05.2010 18:31, Cavallino pisze:

    > W zamian zawsze nabijesz elektrowni, jak będzie miesiącami próbował
    > poustawiać tego linuxa. ;-)

    i to pisze informatyk...

  • 15. Data: 2010-05-03 20:22:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a81ut5dku8tghpq72vtd3tim6fe3cmcfcr@4ax.com...

    > Miejsce może jest i dobre. Ale musi zaczynać kolejny wątek? Nie może
    > tego ciągnąć w jednym?

    Tutaj oczywiście sprzeciwić się nie sposób.

  • 16. Data: 2010-05-03 20:24:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > i to pisze informatyk...

    Dla nieimformatyka to i lat nie starczy. ;-)
    Ale zapewne i tak standardowo mylisz "informatyk" z "administrator" - wielu
    ludzi ten błąd popełnia.
    A to nie jest jedyna dziedzina informatyki.

  • 17. Data: 2010-05-03 21:01:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pawell32 wrote:

    > mythdora, mythubuntu, MMS, GeeXbox, freevo
    >
    > elisa, mythtv

    i to wszystko razem sie nadaje na bardach.

    niestety ale wiele wskazuje że jedynym działającym softem do MCPC z
    telewizją jest dvbviewer.

  • 18. Data: 2010-05-03 23:48:12
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-05-02 23:57, a...@p...pl napisal (a):
    > Czesc,
    >
    > ciag dalszy rozwazan komputera pod Media Center.

    W związku z tym, że od jakiegoś czasu już dopytujesz... hmm ...
    Komputer jako "media center" to jakiś marketingowy bełkot i
    nieporozumienie. Domowym centrum a/v jest i będzie zawsze amplituner.
    Koniec i kropka.
    To taki mały szczegół, ale zmienia wszystko.
    Komputer nie jest w stanie zastąpić stacjonarnych tunerów, odtwarzaczy,
    amplitunera. Szczególnie jeśli mówimy o formatach HD a/v.
    Najprostszy stacjonarny blu-ray + stacjonarny tuner tv sat hd + komputer
    jako źródło binarek, to podłączone do amplitunera dopiero ma sens.
    Komputer do wszystkiego? Daj sobie spokój.

    A propos softu, to u mnie najlepiej sprawdza się MCE z Windows 7. Jest
    dużo szybszy i bardziej uniwersalny od wcześniejszych wersji (Vista, XP
    MCE).

  • 19. Data: 2010-05-04 07:10:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Komputer nie jest w stanie zastąpić stacjonarnych tunerów, odtwarzaczy,

    A to niby dlaczego?
    Na pewno nie jest to rozwiązanie dla każdego, np. dla ludzi nie mających o
    kompach pojęcia, ale jeśli takie pojęcie w domu jest powszechne, to nie ma w
    tym nic wielkiego i super trudnego.
    Wzmacniacza nie zastąpi, ale nie taka jest jego rola, nie ma natomiast
    żadnych problemów ze współpracą z nim.

    > amplitunera. Szczególnie jeśli mówimy o formatach HD a/v.
    > Najprostszy stacjonarny blu-ray + stacjonarny tuner tv sat hd + komputer
    > jako źródło binarek, to podłączone do amplitunera dopiero ma sens.

    A ja osobiście nie bardzo sobie już wyobrażam korzystanie z 3 urządzeń
    zamiast jednego i rozbudowa szafki pod tv w tym celu.
    No może gdyby tunery (satelitarny i dvb-t) oraz hdd trafiły do telewizora
    zamiast do htpc i telewizor umiałby obsłużyć zewnętrzny napęd dvd/blue ray
    to byłoby rozwiązanie pożądane - jeszcze jedna skrzynka mniej.

  • 20. Data: 2010-05-04 08:38:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Dla nieimformatyka to i lat nie starczy. ;-)

    przesadzasz

    > Ale zapewne i tak standardowo mylisz "informatyk" z "administrator" -
    > wielu ludzi ten błąd popełnia.
    > A to nie jest jedyna dziedzina informatyki.

    nie myle

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux