  • Data: 2010-05-04 07:10:47
    Temat: Re: soft pod Media Center
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Komputer nie jest w stanie zastąpić stacjonarnych tunerów, odtwarzaczy,

    A to niby dlaczego?
    Na pewno nie jest to rozwiązanie dla każdego, np. dla ludzi nie mających o
    kompach pojęcia, ale jeśli takie pojęcie w domu jest powszechne, to nie ma w
    tym nic wielkiego i super trudnego.
    Wzmacniacza nie zastąpi, ale nie taka jest jego rola, nie ma natomiast
    żadnych problemów ze współpracą z nim.

    > amplitunera. Szczególnie jeśli mówimy o formatach HD a/v.
    > Najprostszy stacjonarny blu-ray + stacjonarny tuner tv sat hd + komputer
    > jako źródło binarek, to podłączone do amplitunera dopiero ma sens.

    A ja osobiście nie bardzo sobie już wyobrażam korzystanie z 3 urządzeń
    zamiast jednego i rozbudowa szafki pod tv w tym celu.
    No może gdyby tunery (satelitarny i dvb-t) oraz hdd trafiły do telewizora
    zamiast do htpc i telewizor umiałby obsłużyć zewnętrzny napęd dvd/blue ray
    to byłoby rozwiązanie pożądane - jeszcze jedna skrzynka mniej.