  • 1. Data: 2012-11-14 21:48:15
    Temat: soft do Xperia-neo-v
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    jaki soft bez problemu wspolpracuje z Xperia-neo-v i jest to praktycznie
    sprawdzone?:

    MyPhoneExplorer
    PC Companion
    Sony Ericsson PC Suite

    Jakis inny?

  • 2. Data: 2012-11-14 21:55:47
    Temat: Re: soft do Xperia-neo-v
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 14.11.2012 21:48, 1634Racine pisze:
    > jaki soft bez problemu wspolpracuje z Xperia-neo-v i jest to praktycznie
    > sprawdzone?:
    >
    > MyPhoneExplorer
    > PC Companion
    > Sony Ericsson PC Suite

    może inaczej. co dla Ciebie znaczy współpracuje i po co? co chcesz
    osiągnąć? OD dawna masz androida?

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-11-15 00:34:10
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    ToMasz in news:50a40553$0$1216$65785112@news.neostrada.pl
    > może inaczej. co dla Ciebie znaczy współpracuje i po co? co chcesz
    > osiągnąć? OD dawna masz androida?
    > ToMasz

    ja piernicze... zaczyna sie rzeźbienie :) po przykladowo podanych nazwach
    w/w wiadomo, o jakiego rodzaju soft chodzi, do czego ma sluzyc.

  • 4. Data: 2012-11-15 10:10:29
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15-11-2012 00:34, 1634Racine pisze:
    > ToMasz in news:50a40553$0$1216$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > ja piernicze... zaczyna sie rzeźbienie :) po przykladowo podanych
    > nazwach w/w wiadomo, o jakiego rodzaju soft chodzi, do czego ma sluzyc.

    no to dwa pierwsze wspolpracuja i jest to praktycznie sprawdzone.

  • 5. Data: 2012-11-15 14:13:18
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    K in news:k82bt1$iq0$1@mx1.internetia.pl
    > no to dwa pierwsze wspolpracuja i jest to praktycznie sprawdzone.

    ok, dzieki; no to musze popracowac nad ta wspolpraca - laptop nie widzi tel.
    we wszystkich trzech.

    btw:
    masz taka komorkę? czy ja dobrze widze, ze sms wyslane, odebrane tworza
    wylistowany groch z kapusta i nie mozna odroznic co wyslane, a co odebrane?

  • 6. Data: 2012-11-15 15:08:35
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15.11.2012 14:13, 1634Racine pisze:
> [...]
    > wylistowany groch z kapusta i nie mozna odroznic co wyslane, a co odebrane?

    mam taki, ja moge odroznic. pytalem kolege ktory ma inny (telefon) tez z
    aundroidem i on tez moze odroznic, kolega zapytal tez szyderczo kto nie
    moze odroznic.

  • 7. Data: 2012-11-15 15:20:38
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    K in news:k82t11$11t$1@node2.news.atman.pl
    [.............]
    > mam taki, ja moge odroznic. pytalem kolege ktory ma inny (telefon) tez z
    > aundroidem i on tez moze odroznic, kolega zapytal tez szyderczo kto nie
    > moze odroznic.

    żeby jeszcze u mnie bylo do śmiechu, to byloby ok.
    po prostu: wiadomosci > i jeden pod drugim sms-y, bez rozroznienia, ktory
    wpadl, a ktory wypadl, lista numerow, albo nazw z ksiazki telef.
    Owszem, gdy kliknie sie w konkretny sms, to otwiera sie i tam ma (albo i nie
    ma) "fajkę" że dotarł, jesli byl wyslany, najczesciej docieraja do adresata,
    wiec po "fajce" mozna poznac, ze to jeden z tych wyslanych. Ale powinno byc
    to widoczne - ktory nadszedl,ktory wyslany ode mnie - w listingu sms-ów
    wszystkich.
    a nie jest. Jakas opcja moze...

  • 8. Data: 2012-11-15 15:52:53
    Od: bilasty <b...@N...pl>

    W dniu 2012-11-15 15:20, 1634Racine pisze:
> [...]
    > adresata, wiec po "fajce" mozna poznac, ze to jeden z tych wyslanych.
    > Ale powinno byc to widoczne - ktory nadszedl,ktory wyslany ode mnie - w

    Ja zainstalowalem LauncherPRO z sklepu - i dziala szybciej i sms'y
    wyswietla bardziej normalnie
    polecam

  • 9. Data: 2012-11-15 15:56:38
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15.11.2012 15:20, 1634Racine pisze:
> [...]
    > adresata, wiec po "fajce" mozna poznac, ze to jeden z tych wyslanych.
    > Ale powinno byc to widoczne - ktory nadszedl,ktory wyslany ode mnie - w

    a co tam jest nie jasne dla ciebie? te od ciebie oprocz 'fajki' ze
    dostarczono maja podpis "Ja". moim zdaniem prosciej sie tego zrobic nie
    dalo, ale jesli to jest jeszcze dla ciebie zbyt trudne to sobie sciagnij
    np Go SMS Pro.

  • 10. Data: 2012-11-15 17:02:23
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    K in news:k82vr4$ckp$1@node1.news.atman.pl
    > a co tam jest nie jasne dla ciebie? te od ciebie oprocz 'fajki' ze
    > dostarczono maja podpis "Ja".

    a, to dla mnie nowina, wobec tego ślepym i sprawdze, jak tylko bede mial
    dzisiaj w zasiegu ten tel (nie moj, ktos ma klopoty pewne z nim). Dla
    jasnosci: mozliwe,acz malo prawdopodobne, bym nie zauwazyl tego "ja".Ale
    pokornie sprawdze (dla jasnosci: sprawdzam po kliknieciu w wiadomosci i
    gapię sie na wszystkie wylistowane sms-y).