  • Data: 2012-11-16 00:07:44
    Temat: Re: soft do Xperia-neo-v
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    K in news:k82vr4$ckp$1@node1.news.atman.pl
    > a co tam jest nie jasne dla ciebie? te od ciebie oprocz 'fajki' ze
    > dostarczono maja podpis "Ja". moim zdaniem prosciej sie tego zrobic nie
    > dalo, ale jesli to jest jeszcze dla ciebie zbyt trudne to sobie sciagnij
    > np Go SMS Pro.

    niestety jest (prawie) tak, jak pisalem: osoba D jest w ksiazce
    telefonicznej, wyslane do niej dwa sms-y, trzeci od D odebrany. Na listingu
    sms-ów widac _jedną_ pozycje D, trzeba dopiero kliknąć w D, by zobaczyc trzy
    sms-y i na lewo wyslane, na prawo jeden odebrany. Porecznosc tragiczna.
    Tradycyjne "wyslane"/"odebrane" oczywiscie zamieniono na..
    ok, nie ma co bic piany, widocznie jest jak jest.