  • Data: 2012-11-15 18:12:46
    Temat: Re: soft do Xperia-neo-v
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.11.2012 00:34, 1634Racine pisze:
    > ToMasz in news:50a40553$0$1216$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > ja piernicze... zaczyna sie rzeźbienie :) po przykladowo podanych
    > nazwach w/w wiadomo, o jakiego rodzaju soft chodzi, do czego ma sluzyc.
    Wiesz... ja Ci chętnie pomogę, osiągnąć Twój cel ( związany z telefonem)
    ale niekoniecznie wspomnianymi narzędziami. Dlamnie to jakbyś chciał
    instrukcje do obsługi śrubokręta bo nie umiesz wbić gwoździa. dlatego
    pytam _co chcesz osiągnąć_
    Eksporator telefonu, czyli rok 2000 - a więc specjalistyczny kabelek,
    sterowinki do jedynego słusznego systemu operacyjnego, i częściowy
    dostęp do pamięci nokii, w dzisiejszych czasach uzykuje się uruchamiając
    na telefonie serwer FTP albo sambę. Na PC masz pełny dostęp do pamięci
    telefonu. Edycje ksiązki telefonicznej robi się na stronie www, potem
    przesyła do telefonu. backup porgramami z marketu, bez użycia PC. Co
    jeszcze?

    ToMasz