  • 1. Data: 2015-09-13 19:27:06
    Temat: socjotechniki montażu...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam na płytce do zamontowania dużą ilość diód świecących LED i różnej
    wysokości wyświetlacze LED w różnych miejscach płytki...

    jak te elementy montować,żeby nie były nierówno i powyginane w różne strony?

  • 2. Data: 2015-09-13 20:02:56
    Temat: Re: socjotechniki montażu...
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > wysokości wyświetlacze LED w różnych miejscach płytki...
    >
    > jak te elementy montować,żeby nie były nierówno i powyginane w różne

    Na regipsie.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2015-09-13 20:06:53
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w
    news:55f5ba50$0$4779$65785112@news.neostrada.pl ...
    :W dniu 2015-09-13 o 19:27, platformowe głupki pisze:
    : > mam na płytce do zamontowania dużą ilość diód świecących LED i różnej
    : > wysokości wyświetlacze LED w różnych miejscach płytki...
    : >
    : > jak te elementy montować,żeby nie były nierówno i powyginane w różne
    : > strony?
    :
    : Na regipsie.
    :

    No może być i na regipsie, ale przede wszystkim równo, i prosto...

    --
    Posiadasz wolne moce obliczeniowe? Dołącz do projektu BOINC -- przetwarzania
    rozproszonego, wykorzystującego domowy sprzęt, do profesjonalnych projektów.

  • 4. Data: 2015-09-13 20:51:16
    Od: s...@g...com

    użytkownik platformowe głupki napisał:

    > jak te elementy montować,żeby nie były nierówno i powyginane w różne strony?

    Może tak:
    https://youtu.be/2sm_qdeconI?t=10s

  • 5. Data: 2015-09-13 21:01:14
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jakim cudem te ledy tak równo się trzymają?

  • 6. Data: 2015-09-14 07:28:47
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
    > mam na płytce do zamontowania dużą ilość diód świecących LED i różnej wysokości
    wyświetlacze LED w różnych miejscach płytki...

    > jak te elementy montować,żeby nie były nierówno i powyginane w różne strony?

    Wykorzystaj poziomicę laserową.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 7. Data: 2015-09-14 09:28:43
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 13 września 2015 19:27:12 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > mam na płytce do zamontowania dużą ilość diód świecących LED i różnej
    > wysokości wyświetlacze LED w różnych miejscach płytki...
    >
    > jak te elementy montować,żeby nie były nierówno i powyginane w różne strony?

    Najprościej sobie powiercić odpowiednio równo otwory w sklejce tak jak sobie życzysz
    żeby te diody były umocowane.
    Diody wtykasz w sklejke a potem przewlekasz przez płytke.
    Następnie ustawiasz te sklejke z diodami tak aby była równo.
    Po zalutowaniu nóżek i usunięciu sklejki wszystko zostanie równo.

    Kluczem jest odpowiednio równe nawiercenie sklejki i umieszczenie w niej diód na
    lekki wcisk.

    Łukasz Sczygiel

  • 8. Data: 2015-09-15 12:02:21
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 14.09.2015 o 09:28, s...@g...com pisze:

    > Najprościej sobie powiercić odpowiednio równo otwory w sklejce tak jak sobie
    życzysz żeby te diody były umocowane.
    > Diody wtykasz w sklejke a potem przewlekasz przez płytke.

    Może w odwrotnej kolejności, bo może być ciężko trafić w otwory. Ale
    pomysł dobry.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 9. Data: 2015-09-15 12:56:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No wlasnie cud i nikt nie wie, wystarczy wierzyc.

  • 10. Data: 2015-09-15 13:00:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jest pomysl na nastepne pytanie pg. Kto z pisu wywierci mu rowno otwory w sklejce.
    Z wierceniem glupi pomysl. Ale jak juz ma byc po pisowemu czyli glupio to bym uzyl
    piankowego PCV bo nic z wiercenia nie wyjdzie a tansze jest.