  • 1. Data: 2015-09-10 17:46:02
    Temat: Czy można puścić ścieżkę sterującą mosfetem między drenem a żródłem?
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    Witam!
    Pytanie jak wyżej.
    Tutaj rysunek.: http://www.tomeq.eu/rozne/Zrzut%20ekranu%20przetworn
    ica%
    20sciezka%20sterowania.jpg

    Częstotliwość pracy między 100kHz, a 500kHz, Prądy w mosfecie
    rzędu 2-5A.
    Chcę zrobić płytkę jednostronną i została mi ta nieszczęsna przelotka.
    Mam wrażenie że nie jest to dobry pomysł, ale mogę się mylić.

    Z góry dzięki za pomoc.

    Bo(o)t manager

  • 2. Data: 2015-09-10 17:50:08
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Thu, 10 Sep 2015 17:46:02 +0200, Bo(o)t manager napisał/a:

> [...]
    > Chcę zrobić płytkę jednostronną i została mi ta nieszczęsna przelotka.
    > Mam wrażenie że nie jest to dobry pomysł, ale mogę się mylić.

    Poprawiony link
    http://www.tomeq.eu/rozne/sciezka%20sterowania.jpg

    Bo(o)t manager

  • 3. Data: 2015-09-10 18:39:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bo(o)t,

    Thursday, September 10, 2015, 5:46:02 PM, you wrote:

    > Witam!
> [...]

    The requested URL /rozne/Zrzut%20ekranu%20przetwornica%20sciezka%20ste
    rowania.jpg was not found on this server.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2015-09-10 18:41:44
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Thu, 10 Sep 2015 18:39:53 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał/a:

    ica%

    > The requested URL
    > /rozne/Zrzut%20ekranu%20przetwornica%20sciezka%20ste
> [...]

    Poprawiłem link zaraz po pierwszym poście, ale jeszcze raz wstawiam.

  • 5. Data: 2015-09-10 18:53:29
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Poprawiłem link zaraz po pierwszym poście, ale jeszcze raz wstawiam.
    > Poprawiony link http://www.tomeq.eu/rozne/sciezka%20sterowania.jpg

    nooooooo... robi wrażenie...

  • 6. Data: 2015-09-10 19:04:02
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Thu, 10 Sep 2015 18:53:29 +0200, platformowe głupki napisał/a:

    > nooooooo... robi wrażenie...

    Ale co robi wrażenie ścieżka domalowana na szybkiego w gimpie?.

    Bo(o)t manager

  • 7. Data: 2015-09-10 19:09:43
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 10.09.2015 o 19:04, Bo(o)t manager pisze:

    > Ale co robi wrażenie ścieżka domalowana na szybkiego w gimpie?.

    Olej tego gościa.

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2015-09-10 19:14:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Czarek napisał:

    > Olej tego gościa.

    On nie ma żadnego oleju. A już w głowie, to na pewno.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2015-09-11 17:21:59
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja rozumiem, że może w koalcji po/eu nie wypada, ale "gdzie tu jest
    ścieżka"? może stąd tak mało dupostrzałów w Twoim wątku...