  • Data: 2013-05-23 15:35:55
    Temat: Re: soccer5 - analiza technik gry
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 maja 2013 14:46:00 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:

    > Badz twardy, zrob gre sieciowa :)

    nie umiem 'zestawic' polaczenia, a poniewaz
    jest to troche nudne chyba zostawie to
    jednak na przyszlosc(*), chyba ze ktos by cos
    konkretnego teraz poradził, kiedys uruchomilem
    jakis prosty kod pod winsockiem na lokalnym
    kompie i chyba dzialalo, ale nie wiem
    jak w praktyce zdalnie to uruchomic &
    przetestowac

    (*) choc uruchomic i pograc w to zdalnie
    byloby fajne :C