  • 11. Data: 2010-01-04 12:33:29
    Temat: Re: ?nieg, prószy ?nieg
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-04, Karambol <k...@g...pl> wrote:

    > No takie sa najleprze!

    Takie sa lepsze <http://www.youtube.com/watch?v=GScWPb8qcng>
    Tylko ciekawe ile to cholerstwo wazy a jak duzo wazy to jak sie z takimi
    oponami rozpedza i hamuje o wywazeniu to nawet nie mysle :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-01-04 12:53:50
    Temat: Re: śnieg, prószy śnieg
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    > Tak sobie wlasnie wczoraj myslalem, jak mi sie reka na gazie omskla, ze
    > 4t na takim sniegu to musi byc masakra.

    Reka na gazie nie ma prawa sie omsknac:))

    > Ja slyszalem ze najlepsze sa takie co juz nalapaly gwozdzi.
    > Duzo gwozdzi.

    No takie sa najleprze!

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 13. Data: 2010-01-04 15:19:33
    Temat: Re: Âśnieg, prĂłszy Âśnieg
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    AZ wydusil z siebie te slowy:

    > Takie sa lepsze <http://www.youtube.com/watch?v=GScWPb8qcng>
    > Tylko ciekawe ile to cholerstwo wazy a jak duzo wazy to jak sie z
    > takimi oponami rozpedza i hamuje o wywazeniu to nawet nie mysle :-)

    no super takon jak nic :D

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 14. Data: 2010-01-04 19:24:10
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Takie sa lepsze <http://www.youtube.com/watch?v=GScWPb8qcng>
    > Tylko ciekawe ile to cholerstwo wazy a jak duzo wazy to jak sie z takimi
    > oponami rozpedza i hamuje o wywazeniu to nawet nie mysle :-)

    Fakir opona, to musial przyjsc z Indii:))

  • 15. Data: 2010-01-09 01:29:28
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > ps. swoją droga ciekawe jaką to ma żywotność, bo na pierwszy rzut oka mi
    > sie podoba... i jak nigdy nie mialem ciągąt (jeszcze) do enduro tak to
    > bym chętnie potestował.

    OK, OK fajne ,fajne a gdzie to ma HAMULCE??? :)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 16. Data: 2010-01-09 13:01:48
    Od: Glub <g...@g...com>

    The_EaGle <t...@d...com> wrote:

    > OK, OK fajne ,fajne a gdzie to ma HAMULCE??? :)

    Hamulce aka fred flinstone:)

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader