  • 1. Data: 2012-11-14 11:34:36
    Temat: smsy w abonamencie
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam,

    Jaki operator/umowa najtaniej za dowolna liczbe smsow? Oczywsicie bez
    gwiazdek w umowie, potrzebuje do masowego rozsylu przez modem.

    TIA

    Ghost

  • 2. Data: 2012-11-14 11:53:51
    Temat: Re: smsy w abonamencie
    Od: W <w...@w...pl>

    Ghost wystukał, co następuje:

    > Jaki operator/umowa najtaniej za dowolna liczbe smsow? Oczywsicie bez
    > gwiazdek w umowie, potrzebuje do masowego rozsylu przez modem.

    Jeżeli to nie musi być umowa to Play Fresh (czy inna warjacja) i no-limit
    sms za 10PLN... Ew. jak musi to być abo to może Stan Darmowy tylko sim
    19PLN+pakiet sms za 10PLN? http://www.blogplay.pl/2012/03/oferty-all-
    inclusive-i-stan-darmowy-w-play-teraz-jeszcze-lepsze
    /
    No ale to jest 19PLN miesięcznie więcej...

  • 3. Data: 2012-11-14 12:01:23
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-14 11:53, W pisze:
> [...]
    > inclusive-i-stan-darmowy-w-play-teraz-jeszcze-lepsze
    /
    > No ale to jest 19PLN miesięcznie więcej...

    Żadna z ofert nie będzie współdziałać z masowym rozsyłem, bo zostanie
    szybko zablokowana. Należy szukać dedykowanych do tego celu ofert
    operatorów, najlepiej bezpośrednio u nich.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2012-11-14 12:11:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lis, 11:34, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    >     Jaki operator/umowa najtaniej za dowolna liczbe smsow? Oczywsicie bez
    > gwiazdek w umowie, potrzebuje do masowego rozsylu przez modem.

    W erze abonament 19,9 i pakiet 1000 sms za 5 zl. W promocji
    swiatecznej dodali dodatkowy pakiet nielimitowanych sms do t-mobile za
    1,90 zl.

  • 5. Data: 2012-11-14 13:23:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    > W erze abonament 19,9 i pakiet 1000 sms za 5 zl. W promocji
    > swiatecznej dodali dodatkowy pakiet nielimitowanych sms do t-mobile za
    > 1,90 zl.

    I nie maja gwiazdki ze oferta dla odbiorcy indywidualnego,
    nie dla firm do uzycia w automatach generujacych smsy masowo?

  • 6. Data: 2012-11-14 13:33:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lis, 13:23, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    b.googlegroups.com...

    > I nie maja gwiazdki ze oferta dla odbiorcy indywidualnego,
    > nie dla firm do uzycia w automatach generujacych smsy masowo?

    Gwiazdki nie znalazlem, natomiast sadze, ze jak u innych operatorow o
    ktorych pisano na grupie - moga wylaczyc usluge wedlug uznania i "nie
    mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobisz?".

  • 7. Data: 2012-11-14 13:34:11
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-14 13:33, krzysztofsf pisze:

    b.googlegroups.com...

    > Gwiazdki nie znalazlem, natomiast sadze, ze jak u innych operatorow o

    To poszukaj, bo jest.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2012-11-14 13:40:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lis, 13:35, Liwiusz <l...@p...onet.pl> wrote:

    > To poszukaj, bo jest.

    Sadze, ze najsensowniejsze rozwiazanie podpowiedziales z ta umowa na
    wysylanie sms masowych.

  • 9. Data: 2012-11-14 13:43:43
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-14 13:40, krzysztofsf pisze:

    > Sadze, ze najsensowniejsze rozwiazanie podpowiedziales z ta umowa na
    > wysylanie sms masowych.

    Tylko że to nie jest już takie tanie.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2012-11-14 13:45:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lis, 13:40, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Sadze, ze najsensowniejsze rozwiazanie podpowiedziales z ta umowa na
    > wysylanie sms masowych.

    Jeszcze to jest przykladowe ciekawe rozwiazanie (tyle, ze nie przez
    wlasny modem)

    http://www.serwersms.pl/k,19-Cennik.html