  • 1. Data: 2009-09-11 19:59:38
    Temat: smsy potwierdzajace
    Od: Daniel <d...@m...pl>

    Witam,

    Posiadam telefon w PLAY na karte z numerem przeniesionym z PLUS i
    zauważyłem że nie przychodzą do mnie kody potwierdzające aktywację z
    różnych portali itp. lub smsy informujace mnie o tym że przyszedl mail
    do mnie na skrzynke w ktorej ustawilem sobie żeby przychodził raport
    ten numer.

    Jak ustawie inny numer z PLAY ktory nie był wczesniej numerem z PLUS
    to jest OK.

    Co może być przyczyną ? Czy PLAY ma jakąś usługę włączająca smsy z
    internetu ?

    Daniel

  • 2. Data: 2009-09-11 22:16:31
    Temat: Re: smsy potwierdzajace
    Od: Misiu <m...@y...com>

    Daniel pisze:
> [...]
    > to jest OK.
    >
    > Co może być przyczyną ? Czy PLAY ma jakąś usługę włączająca smsy z

    Miałem kiedyś to samo w Erze, numer był a Orange. Trwalo to rok, po czym
    problem rozwiązał się samoczynnie.