  • 1. Data: 2015-11-09 23:02:54
    Temat: smsy od wróża Macieja tego dziada z telewizji
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Codziennie ten dziad przysyła mi sms-y, żebym zapłaciła za wrózbę to mi
    powrózy.
    W T-Mobile powiedziano, że nie mogą TEGO ZABLOKOWAC BO TO SMS-Y
    BEZPŁATNE DO MNIE PRZYCHODZĄ. Dali mi numer telefonU fo firmy ARVATO.
    Dzwoniłam tam, mieli mi w ciągu 48 godzin zablokować te gówna i nie
    zablokowali. Numer telefonu bezczelnie ode mnie wzięli.Coraz więcej tego
    szamba od szambiarza wróża mi przychodzą na telefon. Numery to 7054 i
    podobne.

    --
    animka

  • 2. Data: 2015-11-09 23:55:04
    Temat: Re: smsy od wróża Macieja tego dziada z telewizji
    Od: masti <g...@t...hell>

    animka wrote:

> [...]
    > zablokowali. Numer telefonu bezczelnie ode mnie wzięli.Coraz więcej tego
    > szamba od szambiarza wróża mi przychodzą na telefon. Numery to 7054 i

    zgłoś do UKE

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-11-12 19:46:56
    Od: alex <a...@a...pl>

    W dniu 09.11.2015 o 23:02, animka pisze:
> [...]
    > zablokowali. Numer telefonu bezczelnie ode mnie wzięli.Coraz więcej tego
    > szamba od szambiarza wróża mi przychodzą na telefon. Numery to 7054 i

    wpisz kod *111*216*1#

  • 4. Data: 2015-11-13 09:09:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-09 o 23:02, animka pisze:
> [...]
    > zablokowali. Numer telefonu bezczelnie ode mnie wzięli.Coraz więcej tego
    > szamba od szambiarza wróża mi przychodzą na telefon. Numery to 7054 i

    U mnie po wku... przyszedł czas na refleksję.
    To jest zaraza w którą śmiem twierdzić zamieszany jest operator bo
    blokowanie na jednym numerze skutkowało przysyłaniem na inne numery tego
    samego abonenta. Numer ściśle strzeżony i sam się nie dopisał do listy.
    Traktuj to jako spam i ustaw w telefonie wrzucanie do kosza albo brak
    powiadomienia. Tak zrobiłem w WP. W androidzie pewnie tez się da.
    Gorzej jeśli to przychodzi do starszej osoby na jakiś stary telefon.
    Znam takie przypadki.
    Tak nas zmuszają do kupowania nowych "lepszych" urządzeń ;-)
    W mordę

  • 5. Data: 2015-11-15 03:11:53
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-11-13 09:09, z pisze:

> [...]
    > Znam takie przypadki.
    > Tak nas zmuszają do kupowania nowych "lepszych" urządzeń ;-)
    U mnie to samo. Jestem na 99 % pewna, że na tym spamie zarabia T Mobile
    i wysyła jako wiadomości sieciowe, jako pośrednik.

    --
    animka

  • 6. Data: 2015-11-15 03:14:23
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-11-13 09:09, z pisze:

> [...]
    > Znam takie przypadki.
    > Tak nas zmuszają do kupowania nowych "lepszych" urządzeń ;-)

    Ustawione caly czas miałam, zeby to lądowało w spamie, ale jakoś nie
    zadziałalo, bo sms-y z tych samych i innych numerów od tej osoby dalej
    przychodziły.

    --
    animka