  • Data: 2013-08-30 18:18:11
    Temat: Re: sms zawy?ony licznik
    Od: panti <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30.08.2013 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Dluga ta wiadomosc ?
    > jeden SMS zawiera do 70 znakow unicode, czyli z polskimi znakami.
    > Jesli ktos wysyla dluzsza - to telefon dzieli na kilka SMS, a u
    > odbiorcy laczy tych kilka w jedna.
    >
    > Wiec pewnie to to.
    >
    > J.

    Właśnie nie. Nie zależnie od długości wiadomości i tak w powiadomieniu
    widzę 5 odebranych smsów. Mogę testowo wysłać nawet buźkę :) a i tak
    powiadomienie informuje o 5 wiadomościach. Zastanawia mnie co może być
    przyczyną. Nie wiem też jakie ewentualnie ustawienia są na karcie. Sima
    otrzymałem "w schedzie" w ramach wymiany kartami ....

    może jeszcze jakieś sugestie?