  • Data: 2011-08-23 12:06:55
    Temat: Re: sms 'gdzie jesteś'
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-08-2011 12:50, AL rzecze:

    > - telefon dzieciaka na podstawie lokalizacji telefoni gsm (ew. gps - ale
    > dokladnosc gsm jest wystarczajaca w tym przypadku) zwroci mi dane
    > lokalizacyjne (moga byc przyblizone).

    Jeśli nie znajdziesz- w mshell (dla Symbiana) bez problemu
    powinno się coś takiego wyrzeźbić- gsm.cid() zwróci Ci
    CID BTS-a (który z kolei odszukasz choćby na btsearch.pl).

    Coś w rodzaju:

    use sms,gsm
    while true do
    n=sms.receive(); m=sms.get(n); // czytanie otrzymanego sms
    t=lower(trim(m["text"]));
    if t="gdziedziecko" then // słowo klucz
    r=gsm.cid()
    sms.send(m["sender"], r); // odsyłamy sms zwrotny z nr CID
    end
    end

    Wysłanie sms o treści "gdziedziecko" spowoduje odesłanie
    nr CID BTS-a.

    --
    Dominik (& kąpany)