  • Data: 2016-12-25 00:18:52
    Temat: Re: smog powodują samochody.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Spaliny z zle spalonego drewna sa szkodliwe. Pelet pomimo ze z drewna robiony trudno
    bardzo zle spalic. Do spalania peletu sa dedykowane paleniska. W piecu kaflowym albo
    smieciuchu nim nie napalisz. Poza tym widze ze pomimo ze drozszy od brykietu to
    palenie nim wychodzi taniej niz brykietem mi nie ma syndromu zimnego pieca rano.
    Troche kopci przy rozpalaniu ale rozpalanie trwa ok 5 minut, zuzywam na rozpalenie
    czubata duza lyzke peletu, ostatni raz rozpalalem w zeszlym tygodniu. Od tamtego
    czasu sie pali bez przerwy. Palenisko jest rozgrzane pelecikimspadaja na zar i prawie
    natychmiast odgazowuja. Dodatkowe dysze powietrza powoduja mieszanie gazu z
    powietrzem. W efekcie jest prawie pelne spalanie. Z komina praktycznie nie leci nic
    co by sie dalo zobaczyc. Strasz miejska sie odgraza ze beda szukali smrodziazy.
    Stawiam kase przeciwko lisciom z parku ze jak beda szukali to mnie pomina bo oni
    oczami beda patrzyli czy cos z komina leci.