  • 21. Data: 2018-05-29 19:13:21
    Temat: Re: śmierdzące jajo powraca
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-05-29 o 18:54, p...@g...com pisze:
    > To tylko drobny kryminalista który wpadł w amok zasztyletował po czym dobił dwóch
    policjantów z ich własnej broni odstrzelił przypadkowego świadka po czym podziurawił
    jeszcze oddział AT zanim go rozwalili ;-)

    Nie znacie się. Obywatel Belgii, który miał problemy psychiczne.
    T.

  • 22. Data: 2018-05-29 21:37:58
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-29 o 15:02, T. pisze:

    > Szkoda klawiatury na riposte. Ale podsumuję tak - wkrótce wybory
    > samorządowe, za rok - parlamentarne.

    Historię w szkole przespałeś?

    > Będziesz mógł wybrać tych, których
    > uważasz, że są uczciwi, nie biją kolorowych pod sklepem i nie
    > wprowadzają państwa wyznaniowego. Zagłosuj! :-)

    Chcesz powiedzieć, że będziesz głosował na nieuczciwych, na państwo
    wyznaniowe i na możliwość bicia kolorowych pod sklepem?
    Czy po prostu chciałeś być zabawny, ale ci nie wyszło?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2018-05-29 21:46:34
    Od: Kviat

    > Kretynizm o kolorowych.

    "Mozesz wyjsc wieczorem do sklepu po fajki i zaden kolorowy cie nie pobije"

    No. Jak pis nie rządził, to kolorowi bili cię pod sklepem. To przykre.
    Mnie nie bili. Może dlatego, że ja na nich nie pluję pod sklepem.

    > Dzisiaj a Belgii strzelanina. Nie zyje dwoch policjantow i napastnik. Oczami
    wyobrazni widze jak ludzie gardzacy pisem a pobierajacy 500+ z obrzydzeniem przez
    papierek beda wrzucali > do urn kartki na ktorych zaglosowali na kandydatow PISu.

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/strzelanin
    a-pod-wroclawiem-nie-zyje-policjant-i-napastnik,7954
    62.html

    Wyciągnij wnioski i zrezygnuj z demagogii, bo ci to nie pomaga.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 24. Data: 2018-05-29 23:49:00
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-05-29 o 21:46, Kviat pisze:

    > https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/strzelanin
    a-pod-wroclawiem-nie-zyje-policjant-i-napastnik,7954
    62.html

    > Wyciągnij wnioski i zrezygnuj z demagogii, bo ci to nie pomaga.

    Wniosek jest taki, że ten w Belgii strzelał w imię Allaha, a ten we
    Wrocławiu to ateista.

  • 25. Data: 2018-05-30 09:31:35
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    62.html

    > Wyciągnij wnioski i zrezygnuj z demagogii, bo ci to nie pomaga.

    Oni mają swoich przestępców - my też. Ale my nie mamy tylu potencjalnych
    terrorystów rekrutujących się spośród muzułmanów.
    Ostatnie przypadki terroryzmu u nas to próba wysadzenia Sejmu, nieudana
    detonacja bomby w autobusie we Wrocławiu oraz podpalenie ToiToia koło
    domu posła Brejzy.
    T.

  • 26. Data: 2018-05-30 09:42:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 maja 2018 21:46:36 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

    > "Mozesz wyjsc wieczorem do sklepu po fajki i zaden kolorowy cie nie pobije"
    >
    > No. Jak pis nie rządził, to kolorowi bili cię pod sklepem. To przykre.
    > Mnie nie bili. Może dlatego, że ja na nich nie pluję pod sklepem.

    Się wtrące
    Właśnie dwa miesiące temu siostra mojej zony mieszkająca w małym mieście koło Lubecki
    zdecydowała się odesłać córkę do Polski bo tam zrobiło się zwyczajnie niebezpiecznie
    przez uchodźców
    wieczne zaczepianie, ataki itp.
    Jak tam byłem 3 lata temu to było to fajne spokojne miasteczko. W wakacje ubiegłego
    roku jak tam byłem to kolorowych mnóstwo i bezpiecznie wieczorami na ulicy się nawet
    ja nie czułem a co dopiero nastolatka.

  • 27. Data: 2018-05-30 12:51:32
    Od: p...@g...com

[...]

    zachowala sie bardzo nieladnie ba mozna powiedziec ksenofobicznie :-) ubogacenie
    kulturowe jest wyzszym dobrem i Niemcy oraz Niemki powinny je przyjmowac z radoscia
    :-) szacowany koszt tej przyjemnosci to 20 miliardow euro rocznie

    --Jak tam byłem 3 lata temu to było to fajne spokojne miasteczko. W wakacje ubiegłego
    roku jak tam byłem to kolorowych mnóstwo i bezpiecznie wieczorami na ulicy się nawet
    ja nie czułem a co dopiero nastolatka.

    ci ktorzy maja niefart i wpakuja im taki oboz sa w (nomen omen) czarnej dupie :-)
    usrani ze strachu sa praktycznie wszyscy pracownicy budzetowki poczawszy od opieki
    spolecznej przez strazakow czy policjantow ktorzy staraja sie unikac interwencji za
    wszelka cene, raz widzialem jak w autobusie HVV (Solaris zeby nie bylo ze NTG)
    kontrolerzy podjeli interwencje wobec duzej grupy mocno opalonych :-) skonczylo sie
    sklepaniem kontrolerow i przyjazdem policji po 10 minutach mimo ze najblizszy
    komisariat jest oddalony o 500m, od czasu do czasu wydupcza jakas Niemke ktora nadal
    mysli ze mieszka w bezpiecznym kraju i jakos czas leci:

    https://www.mopo.de/hamburg/polizei/vergewaltigungen
    -in-hamburg-die-angst-vor-sex-ueberfaellen-30081948