  • 11. Data: 2018-05-28 20:54:19
    Temat: Re: śmierdzące jajo powraca
    Od: p...@g...com

    Nie zabytki tylko wysilenie silników powoduje że trują coraz bardziej. Stary 1.9 TDI
    90 KM wydziela mniej szkodliwych substancji niż jego super następca 2.0 TDI 190 KM.
    Chcecie zapierdalać to musicie truć wybór jest prosty ;-)

  • 12. Data: 2018-05-28 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

> [...]
    > bardziej. Stary 1.9 TDI 90 KM wydziela mniej szkodliwych substancji
    > niż jego super następca 2.0 TDI 190 KM. Chcecie zapierdalać to

    No wlasnie - IMO badzmy konsekwentni.
    Chcemy byc eko to:
    - ograniczenie mocy silników (po co komus 200km w samochodzie do
    poruszania sie po normalnych drogach)
    - ograniczenie maksymalnego spalania (kto truje wiecej - ten co pali 7l
    czy ten co w takim samym aucie robi spalanie 11-12l?)

    Wtedy uwierze ze tu chodzi o coś innego niz interes producentów DPFów i
    koncernów moto....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 13. Data: 2018-05-29 01:36:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia 28 May 2018 21:59:58 GMT, Budzik napisał(a):

    > - ograniczenie maksymalnego spalania (kto truje wiecej - ten co pali 7l
    > czy ten co w takim samym aucie robi spalanie 11-12l?)

    To już dawno działa - pod hasłem emisji CO2 (i kar za przekroczenie),
    nierozerwalnie związanej ze zuużyciem paliwa.

  • 14. Data: 2018-05-29 04:45:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolisz jak potuczony. Rzad wyplaca 250 o wartosci nabywczej 500. Janusz Mikke
    powiedzial kiedys ze jak rzad daje zlotowke to znaczy ze zabral 2 zlote ale nigdy
    tego nie udowodnil. ZUS zaspokaja sie marza w okolicach procenta od wplywow. Prywatni
    ubezpieczyciele biora dla siebie od dziesieciu procent wzwyz. Co widzisz zlego w
    premiach? Wiecej dla zwyklych ludzi zrobili przez dwa lata niz ich poprzednicy przez
    osiem lat. Zlikwidowali przemyt paliwa, zamykaja cwaniakow od kamienic. Codziennie w
    dziennikach informacje ze zdrutowali jakis przekreciarzy. Jak by robili tyle co
    POprzednicy to by sie im nagrody nie nalezaly. Bezrobocie najnizsze od prawie
    trzydziestu lat. Inflacja trzyma sie troche ponizej zalecanej przez NBP. Mozesz wyjsc
    wieczorem do sklepu po fajki i zaden kolorowy cie nie pobije. A na koniec proste
    pytanie. Po chuj ciagle usmiechniete buzki wstawiasz? Jestes debilem i wszystko Cie
    smieszy a zwlaszcza to co napisales? Wiesz dlaczego tylko co czwart litr byl z
    przemytu. Bo zlodziej kupowal najgorsze i najtansze paliwo. Po zmieszaniu z dobrym
    dawalo sie na takiej mieszance jezdzic. Jak by bylo 1/3 to by sie nie dalo jezdzic.
    Paliwo zdrozalo bo ropa zdrozala. Ty chyba jestes jakis umyslowo ograniczony ze nie
    widzisz co sie dookola dzieje.

  • 15. Data: 2018-05-29 11:17:04
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    Paliwo zdrozalo bo ropa zdrozala. Ty chyba jestes jakis umyslowo ograniczony ze nie

    Nie rozumiesz - RZĄDZI ZNIENAWIDZONY PIS! Więc choćby PKB nam o 100%
    wzrósł, to i tak się nie liczy :-)
    PO nam miało zrobić drugą Irlandię, Wałęsa nam obiecywał drugą Japonię,
    mieliśmy być Zieloną Wyspą, ale szliśmy raczej w kierunku Bangladeszu
    (bez obrazy dla tego kraju)... Każda podwyżka to wina PiS i należy
    odsunąć go od władzy, bo Kaczyński jest przebrzydłym kartoflem i nie
    wie, ile kosztuje kurczak w Biedronce. W dodatku Ziobro ośmiela się
    ścigać znajomych...
    T.

  • 16. Data: 2018-05-29 12:30:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No wlasnie ciezko jest zrozumiec np dlaczego Stalinska darla ryja na manifestacyjce
    zwiazanej z uposledzonymi. Zeby chociaz ladna byla, ale to stare babsko. Amerykanskie
    aktorki w jej wieku to jeszcze cacka z dziurka a ona ponizej krajowej przecietnej z
    uroda. Przez cale swoje zawodowe zycie nie dolozyla sie do wspolnego garnka bo
    pracuje w instytucjach z socjalistycznego zalozenia deficytywych zyjacych na koszt
    podatnika.

  • 17. Data: 2018-05-29 12:54:59
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-29 o 11:17, T. pisze:

    > Nie rozumiesz - RZĄDZI ZNIENAWIDZONY PIS! Więc choćby PKB nam o 100%
    > wzrósł, to i tak się nie liczy :-)

    Pomijając bzdury, półprawdy i zwykłe kłamstwa związane z kasą, o
    kretynizmach na temat bijących kolorowych pod sklepem nie wspominając z
    litości, to normalnym ludziom nie chodzi tylko o kasę.
    Nie każdy ma ochotę żyć w państwie wyznaniowym. Jest jeszcze kilka
    innych ważniejszych rzeczy niż kasa, o których wyznawcy pislamscy nie
    mają bladego pojęcia i które im się w pale nie mieszczą.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2018-05-29 15:02:40
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-05-29 o 12:54, Kviat pisze:

> [...]
    > innych ważniejszych rzeczy niż kasa, o których wyznawcy pislamscy nie
    > mają bladego pojęcia i które im się w pale nie mieszczą.

    Szkoda klawiatury na riposte. Ale podsumuję tak - wkrótce wybory
    samorządowe, za rok - parlamentarne. Będziesz mógł wybrać tych, których
    uważasz, że są uczciwi, nie biją kolorowych pod sklepem i nie
    wprowadzają państwa wyznaniowego. Zagłosuj! :-)
    T.

  • 19. Data: 2018-05-29 18:44:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kretynizm o kolorowych. Dzisiaj a Belgii strzelanina. Nie zyje dwoch policjantow i
    napastnik. Oczami wyobrazni widze jak ludzie gardzacy pisem a pobierajacy 500+ z
    obrzydzeniem przez papierek beda wrzucali do urn kartki na ktorych zaglosowali na
    kandydatow PISu.

  • 20. Data: 2018-05-29 18:54:23
    Od: p...@g...com

    To tylko drobny kryminalista który wpadł w amok zasztyletował po czym dobił dwóch
    policjantów z ich własnej broni odstrzelił przypadkowego świadka po czym podziurawił
    jeszcze oddział AT zanim go rozwalili ;-)