    From: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: śmierć mamy Dzika
    Date: Tue, 01 Feb 2011 00:33:42 +0100

    Czesc,

    W dniu 2011-01-31 23:16, dianicho pisze:
    > Witam serdecznie,
    >
    > Nie wiem czy dobrze trafiłam, znałam p.Danusię Siadaczkę - Dzik ponad 8lat.

    Witam Pania. Trafila Pani wlasciwie. To tutaj 10 lat temu udzielal sie
    Kuba i to tutaj regularnie trafialy zyczenia od Pani Danusi.

    > Wiem, że zawsze pamiętała o Was w modlitwie, składała Wam życzenia -
    > wobec czego jak tylko dowiedziałam się, że nie żyje (zmarła w zeszłym
    > tygodniu w wieku 70lat), postanowiłam odnaleźć Wasze forum i prosić o
    > modlitwę za jej duszę.

    Mysle, ze prosba jest uzasadniona. Uprzedzila mnie Pani.

    Dzis (wczoraj) wieczorem otrzymalem informacje o smierci Mamy Dzika od
    Jej siostry z prosba o przekazanie jej Wam wraz z zaproszeniem na
    uroczystosci pogrzebowe. Pani Danuta wielokrotnie prosila mnie, zeby
    "jak umrze zrobic jej taki sam motocyklowy pogrzeb, jaki mial Kuba".

    Pogoda aktualnie jaka jest, kazdy widzi, wiec nie oczekuje, ze bedzie
    parada motocyklowa, ale mysle, ze warto, zebysmy sie pojawili na Mszy i
    pogrzebie jak najliczniej. Malo jest tak zyczliwych nam osob, jak byla
    Pani Danuta mimo, ze jej syn zginal na motocyklu.

    Msza zalobna zostanie odprawiona w najblizszy piatek 4.02 o godz. 11.45
    w kosciele przy Al. Stanow Zjednoczonych 55 w Warszawie (tym samym, w
    ktorym zegnalismy Dzika). Po niej urna z prochami Pani Danuty zostanie
    przewieziona na cmentarz na Wolke Weglowa i zlozona do grobu. Dla nie
    posiadajacych transportu, pod kosciol bedzie podstawiony autokar.

    Mam nadzieje, ze bedziecie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek