  • Data: 2011-02-01 18:27:19
    Temat: Re: śmierć mamy Dzika - wspomnienie
    Od: "PaniDora" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Danusia - wspomnienie.

    Poznałyśmy się po śmierci naszych dzieci.

    Ona, bardzo wierząca, ja nie bardzo. Nie miałyśmy z tym problemu, czasem ona
    próbowała mnie przekonać, czasem ja ją. Pomagałam jej gdy mogłam, ale
    wyjechałam z kraju i nasze kontakty stały się rzadkie, zawsze jednak ją
    informowałam, że byłam na grobie Kuby przy każdym przyjeździe do W-wy. To
    było dla niej bardzo ważne. Czasem zabierałam ją do Zdziarki. Forum
    motocyklowe czytam co dzień, więc wiedziałam, że co roku zapraszała
    motocyklistów na mszę za całą trójkę, za tych co zginęli w wypadku w
    Zdziarce. W każde Boże Narodzenie i Wielkanoc przesyłała wszystkim
    motocyklistom życzenia. Po śmierci jedynego dziecka został jej tylko ten
    mały świat motocyklistów, który łączył ją z jej Kubusiem.

    70 lat to za wcześnie, żeby umierać, ale ona miała chore serce. Strasznie mi
    żal, że umarła. Mam nadzieję, że spotkała Kubę, a jeśli tak, to również
    Emilkę i Agnieszkę.

    Danusia, do zobaczenia w niebie.

    Dorota Gierczak, mama Iguany