  • Data: 2012-11-10 02:22:39
    Temat: Re: słuchawki dla gracza
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-08 20:32, dcim24 pisze:
    > Witam,
    > Poproszę o poradę w następującej kwestii. Szykuję prezent mikołajowy.
    > Chcę kupić synowi słuchawki o następujących cechach:
    > przewodowe
    > z mikrofonem
    > podłączane do karty dźwiękowej lub aktywnych głośników.
    > Budżet 200-300 zł.
    > Słuchawki powinny mieć dużą odporność na skręcenia, naderwania itp. Nie
    > macie pojęcia, jakich zniszczeń może dokonać 16-latek podczas normalnej
    > obsługi komputera.
    > Mam nadzieję, że niniejszy mail zostanie zaklasyfikowana jako "tak grupa"
> [...]

    znacie sytuacje, kiedy jakis drobny ficzur raz uzyty juz staje sie
    niezbedny. jesli chodzi o sluchawki to ja juz nie jestem w stanie uzywac
    innych niz te ktore mają w kablu potencjometr głośności. USstawiona mam
    głośnośc na maxa i reszte robie z pokretla.
    Pisze to, bo jestem fanatykiem tego rozwiazania i uwazam ze kazdy
    powinien je stosowac ;)

    --
    the_foe