    Subject: Re: słuchawki blutooth
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Sun, 10 Apr 2016 14:27:06 +0200

    W dniu 2016-04-10 o 11:39, ToMasz pisze:

    > moim zdaniem to zły pomysł.

    Jedyny problem na jaki się natknąłem (prócz opisanego wcześniej braku
    samoczynnego, automatycznego przechwytywania przychodzących połączeń
    telefonicznych) było to, że słuchawki dostawały czkawki, gdy procesor
    był obciążony przez inną aplikacją (np. wymagającą grę, albo co insze).

    Czkawka objawiała się w powtarzających się, krótkich przerwach w
    przesyłaniu dźwięku via BT. Ale wtedy podpinałem się do kompa kablem
    jack-jack. Inne z moich słuchawek działające via USB - odtwarzały
    płynnie, więc nie rozumiem, czemu przetwarzanie na sygnał Bluetooth
    wymagał jakiejś znaczącej mocy obliczeniowej? Wszak sprawę powinien
    "brać w swoje ręce" procesor wbudowany w nadajnik BT, i CPU nie byłoby
    wtedy zajmowane dźwiękiem. No a gdy ten leci przez USB, to wtedy nie ma
    innego wyjścia, _musi_ to obrabiać procek! Czyli spodziewałbym się
    zjawiska dokładnie przeciwnego, że to via USB słuchawki by "kaszlały",
    zaś przez BT - powinny chodzić płynnie.

    > potem bez słuchawek bt, były jazdy. ToMasz

    No cóż, może być i tak, że jakaś aplikacja stara się być mądrzejsza, niż
    ustawa przewiduje. ;-)