  • Data: 2012-01-23 15:17:00
    Temat: Re: sluchawka bluetooth
    Od: "kamtzu" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MIR" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jfj9q8$b3h$1@node2.news.atman.pl...
    > Może się okazać, że nie ma słuchawki spełniającej Twoje wymagania - bowiem
    > deklarowany 6-godzinny czas pracy, w praktyce jest krótszy; zwłaszcza
    > jeżeli
    > słuchawka ma odtwarzać głośniej. Słuchawki [ponoć] dobre, zazwyczaj są
    > droższe, niż 100,-

    Nie przesadzajmy, sa dziesiątki modeli słuchawek najróżniejszych
    producentów, spora częśc nawet <50zł. Nie wymagam wiele, po prostu czystego,
    wyrażnego, głośnego dźwięku. Jestem przekonany że znajdzie się coś ciekawego
    poniżej 100zł. Kiedyś czytałem dobre opinie nt. słuchawek Jabry, mają sporo
    (podobnych) modeli, może któryś z nich? Szkoda że Nokia nadal używa okrągłej
    wtyczki do ładowania.

    Dziękuję ale chcę słuchawkę.
    pozdr.