  • Data: 2012-03-26 13:06:21
    Temat: Re: śledzenie telefonu z GPS on-line (WM)
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-03-26, o godz. 12:57:15
    ToMasz <t...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > Glimpse niemalże 1mb na godzinę, ale telefon to android z załączonymi
    > paroma programami które wyświetlały reklamy. Na WM nie wiem, sadze że
    > mniej. Mapy które wyświetla też GPRSem idą, więc może jakby cały czas
    > obserwowoać satelity - może będzie oszczędniej. Sądze że najmniej
    > wysyła Spysat, ale na WM nie podtrzymuje podświetlenia ekranu, a z
    > zanikiem podświetlenia traci mi się GPS

    Dość intensywne korzystanie w telefonie z poczty, dość częste WWW,
    nawigacja (NaviExpert, Yanosick), jakieś bajki dla córki z YT podczas
    podróży samochodem (tu rzadko bo 1-2 razy w miesiącu). Nie przekraczam
    0,5GB miesięcznie. Nie przekraczałem na telefonie z WM, iOS czy
    Androidem. Jeśli telefon robił za modem do komputera to przekraczałem.
    Do czasu gdy nie wziąłem karty z Aero2. Przy czym uwaga - karta nei
    jest darmowa tylko trzeba wpłacić 20PLN kaucji. Zwrotnej ale
    zastanawiam się komu po 3 latach będzie się chciało bawić w jej
    oddawanie.

    Zdrówko