-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 18 Jul 2014 09:39:42 +0200
From: MarcinJM <m...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Thunderbird/10.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: slalom szybki i tylny hamulec
References: <05c749f60c748f1969cb344b695cf1f4$1@grupy.scigacz.pl>
<53c6d5bd$0$2163$65785112@news.neostrada.pl>
<lq6p5l$bs6$1@adenine.netfront.net>
In-Reply-To: <lq6p5l$bs6$1@adenine.netfront.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <53c8cf3f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-31-175-153-196.play-internet.pl
X-Trace: 1405669186 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2223 31.175.153.196:2585
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:665974
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-07-16 23:01, Magic pisze:
> W dniu 2014-07-16 21:42, MarcinJM pisze:
>> W dniu 2014-07-15 23:00, loqash pisze:
>>> hamulec delikatnie by lekko dociążyć tył i lecieć dalej omijając słupki
>>
>> Hamulec (którykolwiek) = odciązenie tyłu
>> Wiec: błąd logiczny.
>>
>
> Użycie tylnego hebla dociska moto do asfaltu, więc nie masz racji.
Uzycie tylnego przy nieodpuszczonym gazie pozwala co najwyzej plynnie
balansowac nad/podsterownosia, to samo przy uzyciu przedniego hampla
jest bardziej zerojedynkowe (o wiele wieksza wydajnosc przedniego
hamulca), ale bardziej efektywne, agresywne.
Podobne zjawiska zachodza w jezdzie rajdowej samochodem, kiedy operujac
rownoczesnie gazem i lewa noga hamulcem balansuje sie autem, istotnie
wspomagajac kierowanie samochodem.
Co nie zmiena absolutnie faktu, ze opozniajac pojazd odciazamy tyl,
przyspieszajac dociążamy.
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
Następne wpisy z tego wątku
- 17.07.14 10:31 Piotr Rezmer
- 17.07.14 11:08 Adampio
- 19.07.14 19:44 Grzegorz Rogala
- 22.07.14 09:15 Prawy
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=