eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleslalom szybki i tylny hamulec › Re: slalom szybki i tylny hamulec
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
    news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 18 Jul 2014 09:39:42 +0200
    From: MarcinJM <m...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Thunderbird/10.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: slalom szybki i tylny hamulec
    References: <05c749f60c748f1969cb344b695cf1f4$1@grupy.scigacz.pl>
    <53c6d5bd$0$2163$65785112@news.neostrada.pl>
    <lq6p5l$bs6$1@adenine.netfront.net>
    In-Reply-To: <lq6p5l$bs6$1@adenine.netfront.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <53c8cf3f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-31-175-153-196.play-internet.pl
    X-Trace: 1405669186 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2223 31.175.153.196:2585
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:665974
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-07-16 23:01, Magic pisze:
    > W dniu 2014-07-16 21:42, MarcinJM pisze:
    >> W dniu 2014-07-15 23:00, loqash pisze:
    >>> hamulec delikatnie by lekko dociążyć tył i lecieć dalej omijając słupki
    >>
    >> Hamulec (którykolwiek) = odciązenie tyłu
    >> Wiec: błąd logiczny.
    >>
    >
    > Użycie tylnego hebla dociska moto do asfaltu, więc nie masz racji.

    Uzycie tylnego przy nieodpuszczonym gazie pozwala co najwyzej plynnie
    balansowac nad/podsterownosia, to samo przy uzyciu przedniego hampla
    jest bardziej zerojedynkowe (o wiele wieksza wydajnosc przedniego
    hamulca), ale bardziej efektywne, agresywne.
    Podobne zjawiska zachodza w jezdzie rajdowej samochodem, kiedy operujac
    rownoczesnie gazem i lewa noga hamulcem balansuje sie autem, istotnie
    wspomagajac kierowanie samochodem.
    Co nie zmiena absolutnie faktu, ze opozniajac pojazd odciazamy tyl,
    przyspieszajac dociążamy.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: