  • 11. Data: 2011-01-13 15:50:24
    Temat: Re: skuteczność spryskiwaczy reflektorów
    Od: Emil <e...@g...com>

    On 13 Sty, 14:56, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
    > Pewnie nie wyglądało super

    IMHO dodają uroku:
    http://img801.imageshack.us/img801/9130/pa190283.jpg
    ;-)

    --
    Gom

  • 12. Data: 2011-01-13 16:02:14
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 13 Sty, 13:06, "Tadeusz" <t...@s...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Adam Adamaszek" <> napisał w wiadomości

    > a tak w ogóle sens spryskiwaczy jest mocno dyskusyjny,

    Dobrze, ze moje spryskiwacze o tym nie wiedza!

    > nawet przy ksenonach: jak jest taki prawdziwy brud to tylko
    > zostaje rozmazany,

    Sprobuj wypolerowac i nawoskowac "szkielka", zdziwisz sie :)

    > zostaje rozmazany, w zimie jak jest bardziej zimno to
    > ten spieniony płyn zamarza na powierzchni reflektora :(

    A moze sprobuj zimowego plynu? ;-)

    pozdr
    AA

  • 13. Data: 2011-01-13 16:59:36
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    PaweL wrote:

    > Z tego jak mniemam powodu pewnym momencie zaczeto montowac na
    > spryskiwacze.
    >

    > Wycieraczki na reflektorach mogą skaleczyć nogę potrącanego właśnie
    > pieszego. Dlatego UE zabroniła ich stosowania. Z tego samego powodu
    > zamiast szklanych reflektorów mamy plastikowe szkła. Matowiejące i
    > przez to oślepiające, ale unijny komisarz wie najlepiej co dobre.
    >
    > Paweł

    Inna sprawa że na zachodzie samochody (i relfektory) się tak nie
    brudzą...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2011-01-14 08:19:19
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 13 Sty, 14:56, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
    > Pewnie nie wyglądało super

    A IMHO dodają uroku:

  • 15. Data: 2011-01-14 20:41:10
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2011-01-13 11:32, PaweL pisze:
    > cześć,
    > do niedawna pożądałem spryskiwaczy reflektorów, niewygodne było częste
    > przecieranie świateł, niebezpieczna jazda w nocy z brudnymi reflektorami.
    [ciach]

    U mnie w Golfie IV spryskiwacze w zimie sie nie sprawdzaja, bo czesto
    zderzak mam zamarzniety, wiec nie dzialaja :)
    Tak jak napisales, nie ma to jak przetarcie szmatka lub innym gadzetem.

    Pozdr.
    --
    gogi

  • 16. Data: 2011-01-17 11:40:38
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    [...]
    > ale, ale - miał być NORMALNY samochód
    > a nie zabytek :)

    chyba wszystkie ksenony mają taki wymóg?

  • 17. Data: 2011-01-17 11:45:06
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 17 Sty, 11:40, "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>
    wrote:
    > chyba wszystkie ksenony mają taki wymóg?

    Za dużo wyciąłeś z poprzednich postów. Wcześniej było jeszcze:

    ;-)

    --
    Gom