  • Data: 2016-04-06 18:44:20
    Temat: Re: skrzyżowanie.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.04.2016 13:39, Ignacy wrote:

    > Słowo SKRZYŻOWANIE użyte jest w znaczeniu tak jak w słowniku
    > j. polskiego.

    NIe, definicja skrzyżowania na potrzeby PoRD jest. Ani wyjazd z
    parkingu, ani z drogi zewnętrznej, ani z MOPa, ani na stację benzynową,
    ani do lasu ani na pole skrzyżowaniem nie jest.

    Oczywistym jest, że sygnalizacja kierunkowskazami
    > dotyczy każdego zamiaru zmiany kierunku jazdy (art. 22.5).

    No oczywiste. Również poza skrzyżowaniem, więc skąd wniosek, że nie da
    się zmienić kierunku poza skrzyżowaniem. Wprost z zasad ogólnych to nie
    wolno w tunelu - i być może na moście - nie chce mi się sprawdzać.

    Shrek.