  • Data: 2016-04-06 20:49:31
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy.
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2016 o 14:08, sirapacz pisze:

    > cały czas chcę znaleźć wzorzec zachowania w oparciu o znaki drogowe a
    > nie w zależności od fizycznego ułożenia dróg. chodzi mi o ścisłą a nie
    > swobodną interpretację przepisu
    A dlaczego skoro przepis "o zmianie kierunku ruchu" nie jest ścisły?
    Przecież sygnalizować masz zamiar innym uczestnikom drogi (nawet
    niewidzianym, żeby ukrócić ew. dyskusję)
    Więc pewna nadmiarowość informacji lepiej oddaje ducha ustawy i jest
    rozsądniejsza niż niedoinformowanie innych, podyktowane oszczędnością
    przełączników w samochodzie lub gburostwem.