eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyskrzyzowaniaRe: skrzyzowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolog
    ne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highw
    inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <60213efd$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <60216cb6$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <6023b5c9$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <6023eac2$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <6023eead$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <60240835$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <602539f4$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <602579c9$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <602660dc$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <6026a3f2$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <6026a3f2$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: skrzyzowania
    Date: Fri, 12 Feb 2021 18:56:22 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 94
    Message-ID: <6026c146$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.110.178
    X-Trace: 1613152582 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 524 83.30.110.178:62842
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4810
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2691278
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6026a3f2$0$510$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 12.02.2021 o 12:04, J.F. pisze:
    >> Zawsze trzeba zmienić pas.
    >> Tak zawsze to niekoniecznie, bo jesli autostrada ma 3 pasy wlotowe
    >> i 3 wylotowe ... gdzies tam trzeba bedzie zmienic pas, ale to
    >> daleko moze byc :-)

    >Bez znaczenia - gdzieś trzeba.

    Jak sie rozlozy na 10 czy 100 km, to nie takie grozne :)

    >>> No ale w tradycyjnej koniczynce też prawie tego problemu nie ma -
    >>> rozbiegówki wymyślono. Nie o tym mówimy a o pomyśle, żeby się
    >>> przebijać przez trzy pasy bez celu.
    >
    >> Ale duza koniczynka czy mala?

    >Dla dużych prędkości duża, dla małych mała. Tak czy inaczej nie mam
    >pomysłu dlaczego miałbym się z prawego od rau przebijać w lewy pas,
    >mając wczesniej dwa wolne prawe jak na tej animacji.

    Tu sie zgadzamy.

    >> Duza za duzo kosztuje, bo trzeba duzo ziemi wywlaszczyc,
    >Dlatego autostrady i eski są drogie. Trudno. Inne skrzyżowania
    >specjalnie mniej miejsca nie zajmują.

    A rzeczywistosc taka, ze na zakrecie koniczynki masz ograniczenie do
    80, 60, czy 50km/h :-)

    >> a mala ... mala masz na animacji, gdzie tam pas rozbiegowy ?

    >No właśnie nigdy takiego cuda nie widziałem - trzy pasy i brak
    >rozbiegówki? W sumie na trasie łazienkowskiej są miejscami takie
    >porąbane miejsca - ale tam nie ma nawet klasycznych koniczynek

    Zobacz jak koniczynka wyglada - jest wjazd z prawej, i za chwile zjazd
    na prawo.
    Nie oplaca sie rozbiegowki, albo za malo miejsca.

    Owszem - mozna by zrobic za tym zjazdem ...

    >> albo tu
    >> https://goo.gl/maps/bwjyTcSLopFbjw9c8
    >
    >> slupki za wiaduktem sa chwilowe - normalnie ich nie ma.

    >No przecież masz dodatkowy pas przeplatania (robiegowy + zjazdowy) -
    >normalnie masz dwa, na skrzyżowaniu jest trzeci.

    To tak, tylko ze jedni chca z prawego na srodkowy i sie rozpedzic,
    drudzy ze srodkowego na prawy - i hamuja.
    A czasem korek na zjezdzie jest pod wiadukt, albo i do miejsca skad
    fotka pokazan.

    >>> Nie rozumiem. Znika, to musisz go zmienić;)
    >>
    >> Ale tylko zanik, bez pojazdow, ktore chca koniecznie na ten pas
    >> wjechac ..

    >No dobra - chodzi ci o to, że pas przeplatania jest zły. Poniekąd
    >tak - dlatego jak już napisałeś się go izoluje w myśl wytycznych dla
    >esek i autostrad. Ale nie zmienia to jakoś zasadniczo koncepcji
    >koniczynki

    Koniczynka jest zla, skoro tam taki zly pas jest :-)

    >>> Oj tam oj tam. Od wjazdu z koniczynki w drugi zjazd spokonie dojdę
    >>> do 140:)
    >> Jesli wjechales z tej koniczynki ... to dochodz sobie, choc moze ci
    >> ktos droge zajechac.
    >No to się jebniemy zapierdajając - a pisałeś że się nie da:P

    Ale nie oto chodzi, zeby sie jebnac :-)

    >> No i na koniczynce bylo 50, maly promien.

    >No ale 200 metrów będzie. Nawet jak nie 140 to raczej szybko będzie.
    >Generalnie nie mam problemów żeby na rozbiegówce się rozpędzić do
    >autostradowej. Pasy rozbiegowe na płaskim dla esek i autostrad mają
    >miec po 270 metrów. Przy koniczynkach wiele krótsze nie będą.

    A jak tir jedzie z 40 tonami ? :-)

    >> A jesli jechales z autostrady ... to po co 140, skoro zaraz
    >> zjezdzasz ?
    >Bo piszesz, że się nie da. Potrzymaj mi piwo;)

    Dac sie da, ale jak zaraz musisz ostro skrecic, to zwalniasz wczesniej
    ... i jest bezpiecznie :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: