  • Data: 2010-10-19 22:39:52
    Temat: Re: skrzynia seicento van vs. punto I 75
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-19 06:54, MarcinJM pisze:

    > Mysle, ze fiat nie panuje nad tym co w skrzyniach i nie panuje nad tym
    > co w ksiazkach.

    No to ja właśnie się dziś przejechałem po zmianie skrzyni SCS na
    skrzynię z innego SCS i skrzynie są zdecydowanie różnie.

    Co ciekawe książki są zgodne że różnica w przełożeniu między pierwszym a
    drugim biegiem jest taka sama we wszystkich pięciobiegowych skrzyniach i
    drugi bieg jest bardzo długi i ma przełożenie prawie dwa razy dłuższe
    niż pierwszy (3,909:2,158)

    No to u mnie jest teraz fajna krótka dwójka gdzie w końcu nie spadają mi
    obroty z 6000 o połowę.

    No i dziś przekonałem się że jakakolwiek rozmowa o przełożeniach w tych
    skrzyniach przed rozebraniem danego egzemplarza i policzeniu wszystkich
    zębów jest bez sensu :)