  • Data: 2009-12-22 10:38:03
    Temat: Re: skrócona superheterodyna AM na lampach
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kurczyk pisze:

    > Ciężko mi teraz powiedzieć z jakiego to nadajnika leciało, ale garść
    > germaniaków mam do tej pory w szufladzie więc kwestia epoki
    > germanu/krzemu nie ma tutaj zastosowania :-)

    U mnie nawet nie garść się znajdzie, a kilka hermetycznie zamykanych
    woreczków oraz pudełek od zapałek. Najrozmaitsze typy: polskie TG,
    rosyjskie P, trochę AF. Pamiętam, że jeszcze w latach
    dziewięćdziesiątych, jako dzieciak nieudolnie składałem na nich jakieś
    konstrukcje w oparciu o stare książki dla początkujących amatorów. ;)
    Tak więc naprawdę epoka nie ma tutaj zastosowania. Gdybym się uparł
    przecież jeszcze dziś mógłbym do czegoś zużyć te zapasy.