  • Data: 2013-06-24 11:15:33
    Temat: Re: skoda rapid?
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-23 20:21, m...@i...pl pisze:

    > mi kiedys xara picasso spaliła 18 na autostradzie

    to musiales caly czas z pedalem max w podlodze jechac.
    To auto - mimo, ze zblizone ksztaltem do kropli/jajka - wcale nie
    grzeszy niskim wsp. oporu powietrza (ba, niezle tego powietrza przed
    soba pcha z racji wysokosci, a i na podmuchy boczne jest przez to
    wrazliwsze).

    Na autostradzie z przelotowymi predkosciami 140-150 km/h non-stop, Pikus
    1.6 16 benzyna palil okolo 12-13l/100km.