  • 11. Data: 2009-09-16 15:08:31
    Temat: Re: sklep w UK
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    <f...@g...com> wrote in message
    news:e268fef0-4a1c-4fab-a944-ef5b728a9538@r33g2000vb
    p.googlegroups.com...

    > No to zainteresowales juz tyle osob, teraz zdradz o co szlo?

    opisalem :) ostatni post.

  • 12. Data: 2009-09-16 17:25:38
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    f...@g...com pisze:

    > aha, wysyalelm kiedys co miesiac czasopismo do polski, to zazwyczaj
    > szlo 4 dni, nigdy nie zaginelo (tak a propos wrazenia, ze co druga
    > paczka z UK nie dochodzi, ktore odnioslem po przeczytaniu relacji
    > innych)
    A nie chciałbyś tego kontynuować? Angielski Bike magazine jest
    niedostepny w PL a lubilem czytac jak siedzialem po drugiej stronie
    kanalu. Nawet na lotniskach teog nie ma:(
    --
    Qlfon, Kraków

  • 13. Data: 2009-09-16 18:10:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Sep 2009 19:25:38 +0200, osobnik zwany Qlfon
    wystukał:

    > A nie chciałbyś tego kontynuować? Angielski Bike magazine jest
    > niedostepny w PL

    ależ jest ?50.47 za 12 numerów z dostawą do domu
    http://www.greatmagazines.co.uk/store/displayitem.as
    p?
    sid=2095&id=31706&os=Y

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2009-09-16 18:11:39
    Od: "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com>

    "Qlfon"
> [...]
    > w PL a lubilem czytac jak siedzialem po drugiej stronie kanalu. Nawet na

    Ja moge. odezwij sie na Priv.

    --
    Michal

  • 15. Data: 2009-09-16 18:27:46
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    masti pisze:
> [...]
    > wystukał:

    > ależ jest ?50.47 za 12 numerów z dostawą do domu

    Działa to w naszych warunkach?

    --
    Qlfon, Kraków