  • Data: 2012-07-17 23:50:28
    Temat: Re: sklep google play vs app store
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 23:04:32 +0200, zly napisał(a):

    > Skąd wiesz? Ja nie mam . W google translate też nic nie widzę

    Przypatrz się dobrze. Są w zasadzie w każdym miejscu - w poczcie, w
    wyszukiwaniu, w wynikach wyszukiwania w mapach

    > Oho zaczyna się z obelgami :) Ale to ty bardziej powinieneś wiedzieć.
    > To ile w końcu kosztuje mnie ta moja prywatność sprzedana guglowi? Rzucasz
    > olbrzymie liczby, a teraz nagle się okazuje, że to nie tak?

    Ja? Liczby rzuca Google.
    http://investor.google.com/financial/tables.html
    co nie znaczy od razu, że kiedykolwiek zbliżysz się chociaż do promila tej
    kwoty w generowaniu przychodu. Do generowana procenta musiałoby cię być
    kilka milionów. Rozdwojona, roztrojona itp. osobowość to zagadnienie dla
    psychiatry, czego nie rozumiesz?

    > Ale mogę się nauczyć. Nauczysz mnie jak sprzedać moją prywatność (cokolwiek
    > by to nie było) Jak sprzedać to co daję guglowi?

    Zapytaj google.

    > I nie dla każdego jest tym samym. Jak już wspomniałem, dla mnie to żaden
    > koszt. Ja na tym nie umiem zarobić, więc to że robi to ktoś inny mi zwisa.
    > Pies ogrodnika nie jestem, tym bardziej, że ten ktoś w zamian za jakieś
    > 'prywatności' których utrata nie ma żadnego wpływu na moje funkcjonowanie,
    > oddaje mi wiele usług, które są naprawdę potężne i nieporównywalnie więcej
    > warte porównując 1:1

    taaaa... typowe bzdury powtarzane aż do wyrzygania przez każdego kto nigdy
    nie ucierpiał na skutek utraty prywatności. Tak samo nikt nie zrozumie
    okradzionego, napadniętego czy ofiary powodzi - dokąd sam tego nie
    doświadczy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"