  • Data: 2012-07-17 23:04:32
    Temat: Re: sklep google play vs app store
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 21:41:10 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Ależ są.

    Skąd wiesz? Ja nie mam . W google translate też nic nie widzę

    > A ciebie jest kilkanaście milionów? Co na to psychiatra?

    Oho zaczyna się z obelgami :) Ale to ty bardziej powinieneś wiedzieć.
    To ile w końcu kosztuje mnie ta moja prywatność sprzedana guglowi? Rzucasz
    olbrzymie liczby, a teraz nagle się okazuje, że to nie tak?

    > To, że ty na tym nie umiesz zarobić, nie znaczy, że to jest za darmo.
    > Zapewne nie potrafisz naprawić samochodu, więc nikt ci nie zapłaci. Czy
    > naprawianie samochodów jest za darmo?

    Ale mogę się nauczyć. Nauczysz mnie jak sprzedać moją prywatność (cokolwiek
    by to nie było) Jak sprzedać to co daję guglowi?

    > Zapłata nie zawsze ma wymiar fizyczny

    I nie dla każdego jest tym samym. Jak już wspomniałem, dla mnie to żaden
    koszt. Ja na tym nie umiem zarobić, więc to że robi to ktoś inny mi zwisa.
    Pies ogrodnika nie jestem, tym bardziej, że ten ktoś w zamian za jakieś
    'prywatności' których utrata nie ma żadnego wpływu na moje funkcjonowanie,
    oddaje mi wiele usług, które są naprawdę potężne i nieporównywalnie więcej
    warte porównując 1:1
    --
    marcin