  • Data: 2002-05-18 00:48:36
    Temat: Re: skanowanie portow
    Od: Birski zygmunt <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP wrote:

    > A taki przyklad:
    >
    > Jestes wlascicielem domu. W domu sa ogolnodostepne drzwi do ktorych moze kazdy
    > pukac i czasami mu otwierasz. A co powiesz takiemu wscibskiemu, ktory chodzi
    > wokol domu i puka we wszystkie okna sprawdzajac czy przypadkiem nie jest
    > ktores otwarte ?

    zaraz będzie o zglądaniu przez dziurki od klucza . Aczkolwiek wyobrażam
    sobie co robi admin gdy widzi o ktoś mnie skanował o ten ipek i ten ....
    Cho.. znowu modemiarze z ppp.tpsa... czyli mój telefon utknie gdzieś w
    BOk jak znam życie . I to jest problem moim zdaniem że jeżeli prosisz
    admina z innej sieci o pomoc to się rozbijasz zwykle zwłaszcza gdy sieć
    jest dużego ISP lub ICP.