  • 1. Data: 2012-03-09 08:22:53
    Temat: skanery w urządzeniach wielofunkcyjnych mono
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Czy można założyć, że wszystkie współczesne czarno-białe laserowe
    urządzenia wielofunkcyjne mają skanery kolorowe, czy też zdarzają się
    takie ze skanerami tylko czarno-białymi?

  • 2. Data: 2012-03-09 09:35:55
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-03-09 09:22, jureq wrote:
    > Czy można założyć, że wszystkie współczesne czarno-białe laserowe
    > urządzenia wielofunkcyjne mają skanery kolorowe, czy też zdarzają się
    > takie ze skanerami tylko czarno-białymi?

    Ja bym założył to pierwsze, szczerze mówiąc nigdy nie spotkałem się ze
    skanerem B/W, ale nikt nie zabroni nikomu takiego obecnie wyprodukować
    ;) Czy po tym zbankrutuje to inna sprawa ;)

  • 3. Data: 2012-03-09 22:14:47
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-03-09 10:35, Rafal Lukawski pisze:

    > Ja bym założył to pierwsze, szczerze mówiąc nigdy nie spotkałem się ze
    > skanerem B/W, ale nikt nie zabroni nikomu takiego obecnie wyprodukować
    > ;) Czy po tym zbankrutuje to inna sprawa ;)

    Miałem, ręczny, bodaj 400 Dpi ale miał 256 odcieni szarości, ale to było
    lata temu.

  • 4. Data: 2012-03-10 15:16:07
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 9 marca 2012 (10:35:55) napisano:

    > Ja bym założył to pierwsze, szczerze mówiąc nigdy nie spotkałem się ze
    > skanerem B/W, ale nikt nie zabroni nikomu takiego obecnie wyprodukować
    > ;) Czy po tym zbankrutuje to inna sprawa ;)

    W "małych" urządzeniach można założyć, że skaner jest kolorowy.

    W "dużych" (np. kopiarka z opcją drukarki sieciowej z opcją skanera
    sieciowego), to już wcale nie jest takie oczywiste.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub