  • 11. Data: 2013-09-25 11:20:15
    Temat: Re: skaner przezroczy [cross]
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2013-09-23 23:03, Mr. Misio pisze:

    > szkoda, bo do malych to bym polecal, ale duze nie wejdą ;)

    A można wiedzieć jaki skaner byś polecał do klisz małoobrazkowych? Mam
    głównie negatywy.

  • 12. Data: 2013-09-25 12:56:27
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Netx wrote:

    > A można wiedzieć jaki skaner byś polecał do klisz małoobrazkowych? Mam
    > głównie negatywy.

    Ja polecam Epson V500.
    Skaner, który nie kosztuje fortuny, a daje bardzo ładne skany z filmów
    (klisz). D-MAX=3,4, maksymalne dpi sprzętowe chyba 6400 (i tak za dużo,
    nigdy nie skanuję na takim dpi, zwykle nie więcej niż 2400). Skanuje
    mały obrazek i średni obrazek do 6×9.
    Ten skaner bardzo dobrze sprawdzi się także jako skaner do domowego
    biura, czyli do skanowania dokumentów, zdjęć w postaci odbitek itp.

  • 13. Data: 2013-09-25 17:25:29
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/24/2013 2:35 PM, Poldek wrote:
    > No to przychodzi mi do głowy tylko Epson V750. Nowoczesny, świetny
    > skaner. Maksymalny rozmiar filmu 10×8 cala. Cena co prawda nie jest
    > najniższa, ale parametry sprzętu i wizualny efekt gotowych skanów jest
    > bdb. D-MAX=4.0, sprzętowe dpi chyba 6400. Bardzo podobny i istotnie
    > tańszy jest Epson V700, ale nie wiem jaki jest maksymalny rozmiar kliszy
    > u niego - czy złapie ten rozmiar, o który ci chodzi.

    dzięki. przyglądałem mu się i czytałem na jego temat. opinie sa
    podzielone. parę osób skarżyło się, ze film nie przylega idealnie do
    szyb. to nie może być prawda. jednak w tej cenie to chyba nie ma
    wielkiej konkurencji, wiec chyba wybór będzie prosty. jeszcze raz dzięki
    za info. <rs>

  • 14. Data: 2013-09-26 21:04:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Sep 2013 16:06:44 -0400, rs napisał(a):

    > czy ktos moglby polecic dobry, ale nie kosmicznie drogi, skaner do
    > przezroczy o wielkosci min 5x4''

    A zastanawiales sie nad przystawka do aparatu?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 15. Data: 2013-09-26 21:20:34
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/26/2013 3:04 PM, Maciek wrote:

    > A zastanawiales sie nad przystawka do aparatu?

    nie. <rs>