  • Data: 2024-02-19 21:21:00
    Temat: Re: skąd wziąć 600V ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Żart Jarka moze nie być takim żartem - jak będzie dobra promocja na
    > litowe bateryjki :-)

    To było pół żartem, pół serio. Nie będę nikomu na poważnie radził, jak ma
    dłubać przy napięciu o pozomie tramwajowym, bo to jego ryzyko. Powielacz
    zmontowany na pająka wydaje mi się być ryzykiem zbyt wielkim. Fabryczny
    transformator separujący z uzwojeniem wtórnym połączonym synfazowo z
    siecią jakoś obleci. Mostek prostowniczy z pojedynczym kondensatorem też.
    Bateryjki w rurce równieeż zdają się bezpiecznym i niedrogim rozwiązaniem.
    Zważywszy w dodatku, że to musi dawać spory prąd (1,6A), czego na początku
    potrzebujący nie zauważył.

    Jarek

    --
    Nie obchodź się z prądem nieudolnie, bo cię kopnie.